17. 5. 2021, 13:17 | Vir: STA

Izola bo turiste vabila z novima doživetjema

Nebojša Tejić/STA

Izolsko turistično ponudbo bodo letos dopolnili z novima doživetjema. Gostje bodo tako skozi interaktivno igro Pozabljena izolska skrivnost lahko spoznavali kulturno dediščino starega mestnega jedra, z Rimskimi okusi pod zvezdami pa se bodo gastronomsko razvajali z vrnitvijo 2000 let v preteklost.

Pozabljena izolska skrivnost predstavlja spoznavanje kulturne dediščine z elementi igre pobega, je na današnji novinarski konferenci Turističnega združenja Izola pojasnila Luca Stančič Kodarin. Obiskovalci bodo prejeli tablico z naloženo aplikacijo, ki jih bo vodila skozi 11 točk mestnega jedra, na vsaki pa jih bo čakala določena naloga. Skozi točkovno pot bodo odkrivali izolske znamenitosti, zanimivosti in skrite zgodbe.

Drugo doživetje, Rimski okusi pod zvezdami, bodo potekali v arheološkem parku v Simonovem zalivu. Pri tem doživetju se obiskovalci vrnejo 2000 let v preteklost in "se prelevijo v pravo rimsko gospodo". Po ogledu arheološkega parka si bodo obiskovalci namreč nadeli rimska oblačila, sprejel jih bo oskrbnik rimske vile, kjer bodo nato obedovali leže na triklinijih kot stari Rimljani, večerjo s tremi hodi pa bodo popestrili s pevskimi in plesnimi točkami, je dodala Kodarinova.

Obe doživetji bosta tudi del krovne promocijske akcije, ki jo bodo zagnali junija. Kot je izpostavil direktor turističnega združenja Dean Kocjančič, bo Izola "še naprej svoj fokus usmerjala v tradicijo, iz katere izhaja, skrbela bo za kulturno dediščino, lokalne okuse in skrbela bo predvsem, da ostane varna destinacija".

Po besedah Taje Šavron bodo še bolj okrepili povezovanje z lokalnimi ponudniki, letošnja novost kulinaričnih dogodkov pa bo Pomol okusov, v katerega se bo prelevil carinski pomol. Na ta način ciljajo na dodaten razvoj ponudbe ulične hrane s poudarkom na lokalnih sestavinah.

Kot je dodala Tjaša Likar, so pripravili tudi digitalni popis kulturne dediščine, ki jo približujejo javnosti na privlačen način skozi projekt Izola - digitalni otok. Projekt sicer sofinancirata ministrstvo za gospodarski razvoj in evropski sklad za regionalni razvoj. Prav tako nadaljujejo tudi s predstavitvijo destinacije skozi oči domačinov v okviru projekta Izola in skrivnosti domačinov.

Kocjančič je sicer ocenil, da je usmeritev promocijskih dejavnosti na slovenski trg tudi posledica prilagajanja trenutni situaciji, saj tudi v letošnjem letu ocenjujejo, da bodo podobno kot lani prednjačili domači gosti.

Lani so v Izoli sicer zabeležili 21-odstotni upad nočitev glede na rekordno leto 2019, za letos pa si bodo prizadevali doseči vsaj podobne številke kot lani. Če so ponudniki nastanitev v občini v prvih treh mesecih letošnjega leta realizirali le 850 nočitev, pa se v teh dneh odpirajo večji hoteli. Glede na napovedi tako računajo, da bodo v nadaljevanju sezone imeli polne nastanitve, je dodal Kocjančič.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord