26. 1. 2020, 11:16 | Vir: STA

Mariborčani s starodobnikom na reli iz Budimpešte v Afriko

Facebook Seos Africa

Trije Mariborčani se bodo prihodnji teden podali s starodobnikom na Rally Budapest-Bamako. Cilj 9000 kilometrov dolge pustolovščine z Madžarske v afriški Sierra Leone je poleg preizkušnje vzdržljivosti in iznajdljivosti na dolgi poti tudi pomoč afriškim otrokom. Slovenska ekipa z vzdevkom Seos Afrika jih bo razveselila s šolskimi potrebščinami.

Rally Budapest - Bamako je amaterski reli, ki želi ohranjati duh znamenitega vzdržljivostnega relija Dakar, ki se je pred dnevi zaključil v Savdski Arabiji. Čeprav ne vodi več v Bamako v Maliju, ohranja to prvotno ime. Na vsaki dve leti se cilj karavane spreminja, letos je pot celo najdaljša.

Start relija je 31. januarja v Budimpešti, sledi tridnevni maraton skozi Slovenijo, Italijo in čez države ob Azurni obali vse do Gibraltarja, kjer bo asfaltirane poti zamenjal trajekt na afriški kontinent. Pot se nadaljuje skozi Maroko, Mavretanijo, Senegal, Gvinejo in zaključi v Freetownu, glavnem mestu države Sierra Leone. Potovanje traja 17 dni.

Ekipo Seos Afrika sestavljajo Timi Božič, Blaž Tomažin in Rok Korošec.

"Namen potovanja ni v tem, da prideš čim prej na cilj, ampak v sami avanturi, ki se odraža z dobrodelnostjo. V afriških vaseh, skozi katere potuje karavana, udeleženci delijo različne dobrine lokalnim prebivalcem in institucijam. Od ekipe je odvisno, kaj si bodo izbrali kot osnovno dobrino, nekateri šolske potrebščine, drugi oblačila, igrače, zdravila, in tako dalje," je pojasnil slednji.

Na pot se bodo podali s starodobnikom znamke Mercedes 406d, letnik 1969, ki je v osnovi dostavnik, a so ga kasneje predelali v avtodom. "Potrebovali smo nekaj zanesljivega in velikega, da lahko v njem spimo in prevažamo šolske potrebščine," je povedal tehnično podkovani Božič.

Trojica se pozna že iz otroštva in je skupaj preživela že številne dogodivščine. Kljub temu bo to zanje zahteven podvig. "Reševanje izzivov v Afriki poteka precej drugače kot tukaj. Včasih se na meji stoji po par ur, včasih celo cel dan, meje odprejo samo ob določenih urah, uradniki zahtevajo podkupnine ipd. Drugi izziv so prehodi lokalnih rek," je pojasnil Tomažin.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord