Kjer se šumenje mehurčkov sreča z vrhunsko kulinariko.
Ob zvokih skupine Batista Cadillac se je v restavraciji Cubo kar iskrilo od veselega druženja in mehurčkov, saj so si priljubljeni francoski šampanjci Moët & Chandon prav to legendarno ljubljansko restavracijo izbrali za svojo novo osrednjo postojanko v prestolnici. Gostje so uživali ob izbranih okusih Mediterana, po katerih slovi Cubo, z navdušenjem poskusili najnovejši letniški Moët & Chandon Grand Vintage letnik 2016 ter nazdravili otvoritvi prenovljene terase in novemu sodelovanju.
Kot je poudaril Ivan Novak, market manager za balkansko in mediteransko regijo pri Moët Hennessy, so ti šampanjci že skoraj tri stoletja najbolj priljubljeni šampanjci za osebna praznovanja in za obeleževanje pomembnih zgodovinskih in prazničnih dogodkov - od evropskih dvorov do rdečih preprog, od Studia 54 pa do Grand Slamov. "Prepričan sem, da se je tudi v Cubu praznovalo že veliko osebnih jubilejev in poslovnih uspehov, obe blagovni znamki pa slovita po svoji konstantni kakovosti in si prizadevata vsakdan obogatiti s trenutki razkošja in užitka. Moët & Chandon in Cubo imata veliko skupnega, zato je bil izbor Cuba za našo osrednjo postojanko v Ljubljani logična odločitev," je dejal Ivan Novak.
Z njim se je strinjal Boštjan Trstenjak, ki jo Cubo kot majhno restavracijo s 40 sedeži ustanovil pred 23 leti. "Odtlej smo precej zrasli, saj imamo 140 sedežev v notranjosti in še 120 na prenovljeni terasi. Slednjega smo zasnovali kot zeleno oazo ob zelo prometni Šmartinski cesti, v kateri se bo žuborenje vode iz dveh fontan popolno dopolnjevalo s šumenjem mehurčkov šampanjca. Ves čas želimo našim gostom, med katerimi je veliko stalnih, zagotavljati jedi iz najbolj svežih in najkakovostnejših sestavin. Zato smo ponosni, da postajamo ambasadorji šampanjcev Moët & Chandon, ki so pomemben del naše vinske kleti, ki sicer obsega več kot 500 etiket," je pojasnil Boštjan Trstenjak.
Novemu sodelovanju so gostje nazdravili tudi s pokušino najnovejšega letniškega šampanjca Moët & Chandon Grand Vintage 2016, ki jih je navdušil z zaokroženim in mehkim okusom. Kot je pojasnila Assia Moussi, vodja blagovnih znamk skupine Moët Hennesy pri podjetju Merit HP, je vsak Grand Vintage edinstven in izraža osebno interpretacijo letnika s strani glavnega kletarja te šampanjske hiše. "V Šampanji je bilo leto 2016 zaznamovano z nepredvidljivim vremenom, polnim preobratov, narava je bila zelo muhasta. Grand Vintage 2016 pa je kot mir po nevihti, izraža milino, spokojnost in harmonijo, ki se je rodila iz znanja naših mojstrov in šestletnega zorenja v kleteh," je povedala Assia Moussi.
Cubo je še posebej priljubljen med slovenskimi poslovneži, ki zaradi stalne vrhunske kakovosti sem pogosto pripeljejo svoje poslovne partnerje. Cenijo ga tudi v podjetju Wallis Motor Ljubljana, ki zastopa blagovno znamko Range Rover, s katero so podprli tudi novo sodelovanje Cuba in šampanjcev Moët & Chandon. "Cubo z razlogom obiskuje večina naših obstoječih in potencialnih strank. Tako pri kulinariki kot pri izbiri avtomobila cenijo odličnost, eleganco in prestiž na najvišji ravni," je ob zaključku čudovitega večera dejal Nan Jordan, vodja blagovne znamke Land Rover.