12. 5. 2020, 13:47 | Vir: STA

Obisk treh kraških znamenitosti cenejši

Rosana Rijavec/STA

Park vojaške zgodovine Pivka, Kobilarna Lipica in Park Škocjanske jame so pred štirimi leti začeli skupaj tržiti svoje znamenitosti. Obiskovalcem so ob tem ponudili tudi popuste, ki so jih zdaj s 15 povečali na 25 odstotkov za nakup vstopnic. Direktorji vseh treh javnih zavodov so povedali, da se je povezovanje že pokazalo za zelo uspešno.

"Štiriletno obdobje, ki je za nami, ocenjujejo kit uspešno," je na današnji novinarski konferenci povedal direktor Parka vojaške zgodovine iz Pivke Janko Boštjančič.

Dodal je, da je sodelovanje med turističnimi akterji nujno za ponoven zagon turizma. "Tudi ta kriza odpira nove možnosti, ponuja nove priložnosti in tako tudi ob epidemiji novega koronavirusa upanje umira zadnje," je dejal.

Vsi trije javni zavodi so že ponovno odprli vrata obiskovalcem in obisk je, vsaj nekatere, presenetil.

Škocjanske jame

"Prvi dan, to je v petek, sta si Škocjanske jame ogledala dva naključna mimoidoča obiskovalca, v soboto in nedeljo pa smo že našteli 70 obiskovalcev. 15 jih je bilo celo na deževen ponedeljek. Menim, da ko se bo postopno razvedelo, da smo odprti, da bo obisk slovenskih gostov ponovno tak, kot je bil pred leti," je ob začetku ponovnih ogledov Škocjanskih jam povedal direktor Parka Škocjanske jame Stojan Ščuka.

Park vojaške zgodovine

V Park vojaške zgodovine prihaja po nekaj deset obiskovalcev ob sobotah in nedeljah, med tednom bolj posamezniki, po Boštjančičevih besedah pa jim manjkajo predvsem obiskovalci v skupinah. Zmanjšan obisk tujih obiskovalcev se bo poznal predvsem med poletno turistično sezono, ocenjuje.

Kobilarna Lipica

V Kobilarno Lipica poskušajo goste privabiti z novimi produkti, ki jih že ponujajo. "Vse, ki prihajajo v Lipico, želimo nagovoriti tako, da občutijo, doživijo to območje. Tu govorimo predvsem o možnosti terenskega jahanja, ponujamo šolo jahanja, poleg tega je zelo intenzivno ponovno zaživel tudi naš golf," je povedal direktor Kobilarne Lipica Matej Oset.

Sicer pa se je število obiskovalcev v štirih letih sodelovanja omenjenih treh kraških biserov močno povečalo. Ne le zaradi popustov, pravijo direktorji, pač pa tudi povečanega obiska Slovenije s strani tujih turistov. Tu vidijo priložnost tudi v prihodnje in k sodelovanju vabijo tudi druge ponudnike turističnih in drugih storitev.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol