Oglaševalska osebnost leta 2016 je postal generalni direktor Pro Plusa Pavel Vrabec

27. 3. 2017, 22:00 | Scena | Vir: STA

Priznanje za oglaševalsko osebnost leta 2016 bo šla v roke generalnemu direktorju Pro Plusa Pavlu Vrabcu.

Vrabec aktivno prispeva k razvoju slovenske oglaševalske stroke pri praktično vseh oglaševalskih dogodkih, so danes sporočili iz Slovenske oglaševalske zbornice, ki bo nagrado podelila v okviru oglaševalskega festivala 7. aprila.

Vrabec je na čelu Pro Plusa zadnjih osem let, vodenje pa je prevzel v času velikih sprememb poslovnega, medijskega in televizijskega sveta. Pri svojem delu stavi na intuicijo in s svojimi ključnimi odločitvami po mnenju upravnega odbora zbornice zagotavlja razvoj medija, ki je pomemben igralec v slovenskem oglaševanju.

Pro Plus je v tem času spremembam sledil in jih hkrati soustvarjal. "Pavel Vrabec odpira televizijo za nove možnosti. Vidi jih predvsem kot priložnosti, tako za podjetje, oglaševalce kot tudi za gledalce," so še zapisali v upravnem odboru zbornice.

Kot je pojasnil Vrabec, je voditi podjetje, še posebej medijsko hišo, v teh dramatičnih in dinamičnih časih, kar velik izziv, hkrati pa čast in velika odgovornost, ki jo tako on kot njegovi kolegi jemljejo smrtno resno. Vrabec se je ob tej priložnosti zahvalil sodelavcem, ki vsak dan s strokovnostjo in profesionalnostjo dokazujejo, da mesto, ki ga zasedajo, ni slučajno.

Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice priznanje za oglaševalsko osebnost leta tradicionalno podeli na Slovenskem oglaševalskem festivalu (SOF), kjer podelijo tudi ostale nagrade.

Letos je sicer na SOF, ki bo potekal 6. in 7. aprila v Portorožu, prijavljenih skupno 396 del v 13 tekmovalnih skupinah, kar je 31 odstotkov več kot lani. Predsednica letošnjega festivala in direktorica poslovnega razvoja pri Futuri DDB Mija Gačnik Krpič pozdravlja rast števila prijavljenih del - prepričana je, da ne gre le za dokaz, da se vedno več dela, ampak da se dela vedno bolje.