Živa Avžner | 3. 1. 2022, 19:00

Petra Parovel o družini, iskrenosti in poslu: "Vsak dan, ko oklevaš, zamujaš!"

Mateja Safhalter
Petra Parovel o družini, iskrenosti in poslu: "Vsak dan, ko oklevaš, zamujaš!" (foto: Mateja Safhalter)

Petra Parovel je nadvse uspešna podjetnica in hkrati ena izmed najbolj iskrenih vplivnic pri nas. Svoje podjetje SWY, ki ustvarja športna oblačila, prehrano in prehranska dopolnila, športne pripomočke ter izvaja športne programe, vodi z veliko strastjo. S svojimi sledilci je vzpostavila edinstven stik in ustvarila skupnost, ki ji zaupa.

M: Petra, imate prečudovito družinico! Kaj s prikupno hčerko in možem najraje počnete skupaj?

Najraje gremo ven, na sprehod ali na igrala, včasih tudi kolesarit. Seveda, ko nam to uspe, kar je absolutno premalokrat.

M: Koliko časa sploh najdete zanju? Na družbenih omrežjih večkrat govorite o tem, da je težko obvladati svoj posel in hkrati biti še mama in žena.

Ni težava, da ne najdem časa zanju, pomembno je, da si ga vzamem. Priznam, da na vrsto večkrat pride hčerka kot mož, in odkrito povem, da se to kakšen dan pozna v zakonu. Ampak vseeno nam uspeva! Srečo imam, da me mož razume, mi pomaga in mi stoji ob strani – kadar lahko. Je pa zagotovo težko. Verjamem, da vse skupaj bolj vpliva na naš odnos, kot si mislim. Vem pa tudi, da se trudim maksimalno.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Petra Parovel (@petraparovel)

M: Sploh obstaja recept za uspešno obvladovanje vsega skupaj?

Ko v podjetju res veliko delamo, zagotovo ne. Iščem rešitve. Zdi se mi, da gre vse skupaj po obdobjih – že mislim, da sem našla recept, pa nato podjetje spet zraste, potrebuje več moje pozornosti, nato pa spet najdem rešitev. Za zdaj podjetje še ni tako stabilno, da bi lahko ujela ritem in zatrdila, da sem našla recept. Vsekakor pa je pri tem potrebno odrekanje nečesa, da se lahko posvetiš drugemu. Verjamem v ta recept, ampak šele potem, ko se sprijaznimo, da ne moremo biti stoodstotni v vsem.

M: Kaj je najpomembnejša naloga mamice?

Najpomembnejše mi je, da otroku stojim ob strani, ko me potrebuje, in da postane spoštljiva ter samozavestna oseba s čim več vrednotami. Želim, da postane močna za ta svet. Da si bo upala biti to, kar je, predvsem pa, da si bo upala biti srečna.

M: Tudi sicer ste zelo aktivni na družbenih omrežjih. Ustvarili ste si že pravo skupnost. S čim se je pravzaprav vse začelo?

Uf, to se je začelo že dolgo tega. Najprej z deljenjem nasvetov za fitnes, prehranjevanje in vadbe – vse zastonj, seveda. Takrat tega v Sloveniji na takšen način ni delal še nihče. Zraslo je v veliko več kot to. Je pa res, da sem si že od začetka upala biti realna in neposredna.

Mateja Safhalter
M: Čutite zaradi velikega števila sledilcev kakšno poslanstvo?

Seveda. Predvsem zadnje čase, vendar ne zaradi števila sledilcev, ampak zato, ker vem, da mi sledijo tudi najstnice, ki v meni vidijo več kot samo človeka z napakami. Dejansko sem človek z napakami – tako kot vsi. Ravno zaradi tega se znam kdaj ugrizniti v jezik za stvari, ki morda starejšim ne pomenijo nič, njim pa bi lahko. To me ustavi in tu se počutim odgovorno. Do drugih pa se iskreno ne počutim odgovorno. Verjamem, da mora vsakdo znati presoditi, katera informacija je prava zanj in katera ne.

M: Znani ste po tem, da ste vedno iskreni, kar marsikateremu vplivnežu manjka. Mislite, da vas ravno to dela drugačno od drugih?

Mislim, da ja. Ampak drugačna niti ne znam biti.

M: Kot ste že omenili, morate še vedno paziti na besede, ki jih izrečete.

Ja, seveda. Ne obremenjujem se toliko z negativnimi komentarji, ki me resnično ne ganejo več, ampak s tem, da velikokrat kaj povem brez pomisleka in mi šele pozneje pade na pamet, da bi lahko bilo narobe razumljeno. Vsaka beseda je lahko hitro izvzeta iz konteksta.

Mateja Safhalter
M: Vas je ravno Instagram spodbudil, da ste ustvarili svojo blagovno znamko SWY?

Ne. V bistvu se je želja rodila že prej.

M: Čedalje več je vplivnežev, ki so si najprej zgradili skupnost, zdaj pa lansirali svojo blagovno znamko. Se vam to zdi dobro izhodišče?

Seveda. Zagotovo je pomembno, da ima podjetje zadaj zgodbo in skupnost. Ravno to znamko popelje v druge vode. Tako se odpre veliko vrat.

M: Pa mislite, da je to dovolj za lastno podjetniško pot?

Ne, seveda ne. Še zdaj ne morem verjeti, koliko se mi je uspelo naučiti v tem letu. In koliko se še imam za naučiti! (smeh) Je pa super za začetek!

Preberite tudi druge Dialoge: Anamarija Lukovac o svoji knjigi Cvetenje: "To je bilo moje vodilo – pojdi še globje in povej, kar je res."