23. 2. 2021, 18:00 | Promocijska objava

Poglejte, kakšen bi bil Lado Bizovičar, če bil bil Janez Hočevar Rifle! (Haha!)

Promocijsko gradivo
Poglejte, kakšen bi bil Lado Bizovičar, če bil bil Janez Hočevar Rifle! (Haha!) (foto: Promocijsko gradivo)

Lado Bizovičar in Janez Hočevar Rifle sta dolgoletna kolega in sodelavca. Verjetno se spomnite njunih predstav Fotr in Star fotr, tokrat pa sta se združila v komediji Optimisti, v kateri se jima je pridružil še Goran Hrvaćanin.

Gre za prvo slovensko digitalno komedijo, ki je ustvarjena prav za uprizoritve preko spleta, občinstvo pa jih s pomočjo čudes moderne tehnologije lahko spremlja v varnem zavetju domače televizije ali službenega računalnika ter na določenih točkah celo sodeluje s pomočjo klepeta ter usmerja komedijo, vpliva na zgodbo s tem, da glasuje in komentira v klepetalnici.

👉Preberite več o komediji: To so največji slovenski optimisti

Mi pa smo med brskanjem po Instagram profilu priljubljenega Lada Bizovičarja naleteli na prav posebno objavo. Na fotografiji s pomočjo mobilne aplikacije namreč izgleda zelo podoben Rifletu! Verjetno se boste strinjali, da bo Lado tudi čez nekaj desetletij (in z brado) videti zelo šarmantno!

“Ko bom velik bom Rifle!” je pod objavo zapisal Lado:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lado Bizovičar (@ladobizovicar)

Kako do (brezplačne) vstopnice za Optimiste?

Eden izmed pokroviteljev dogodka pa je tudi telekomunikacijsko podjetje Telemach, ki je že vrsto let najhitreje rastoči mobilni operater v Sloveniji. Danes mu zaupa že več kot 600.000 mobilnih uporabnikov,  njihova nenehna rast števila naročnikov pa je posledica vrhunskih, brezhibnih storitev ter nenehnih vlaganj in nadgradenj v infrastrukturo.

Ob veliki prelomnici so v podjetju pripravili posebne ponudbe tako za obstoječe kot nove naročnike, Po zelo odmevni januarski premieri in še dveh ponovitvah bo trojica za zabavo skrbela tudi v februarju. Najbolj zveste naročnike bodo pri Telemachu namreč nagradili z brezplačnimi vstopnicami, preostali naročniki pa bodo prejeli kodo za popust. Brezplačne vstopnice dobi tudi prvih 300 novih naročnikov.

Promocijsko gradivo

Spremljajte Metropolitan na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.