1. 8. 2017, 09:45 | Vir: STA

Projekt Štartaj, Slovenija prejel nagrado za inovativen TV format

Pop tv
Projekt Štartaj, Slovenija prejel nagrado za inovativen TV format (foto: Pop tv)

Projekt medijske hiše Pro Plus Štartaj, Slovenija je na izboru najbolj inovativnih evropskih televizijskih formatov minulega leta Pitch & Play Live prejel nagrado občinstva. Januarja 2018 ga bodo predstavili še 6000 udeležencem mednarodnega dogodka NATPE v Miamiju, kjer bo potekala tudi podelitev nagrad.

Nagrajence Pitch & Play Live so razglasili na mednarodnem poslovnem forumu s področja predvajanja programskih vsebin NATPE v Budimpešti. Nagrado podeljuje NATPE v sodelovanju z vodilno medijsko platformo evropskega medijskega trga CEETV.

Tričlanska komisija je med številnimi predstavljenimi televizijskimi formati iz vse Evrope izbrala tri finaliste, med drugim tudi projekt medijske hiše Pro Plus, ki je s svojo izvirnostjo in univerzalnostjo odnesel nagrado občinstva.

"Prepoznali smo, da imajo mladi v Sloveniji številne poslovne ideje, nimajo pa dovolj orodij, da bi z njimi dosegli preboj. Format, kot je Štartaj, Slovenija, je zapolnil vrzel in tako pripomogel k uresničenju poslovnih priložnosti na tem trgu. Z uspešnostjo in mednarodno prepoznavnostjo tega formata smo presegli vsa začetna pričakovanja," je ob prejemu nagrade povedal direktor trženja pri Pro Plusu Aleš Muhič.

Posamezni formati so bili ocenjevani na podlagi izvirnosti ideje, univerzalnosti in mednarodnega potenciala. Prvo mesto po izboru komisije pa si je prislužila zabavna oddaja slovaške javne televizije STV1 The Land is Singing.

Ob podelitvi nagrade, ki bo potekala januarja 2018 na mednarodnem dogodku NATPE v Miamiju, bodo imeli predstavniki ekipe Štartaj, Slovenija priložnost predstaviti idejo več kot 6000 udeležencem z vsega sveta.

V okviru prve sezona oddaje Štartaj Slovenija na televiziji Pop TV so predstavili zgodbe in izdelke dvanajstih slovenskih podjetnikov in jim omogočili uresničiti poslovno priložnost.

Predstavljeni podjetniki so prek oddaje dobili medijsko prepoznavnost, v megamarketih Interspar pa so dobili posebno prodajno polico ter s tem priložnost za preboj na trg, pridobivanje podjetniškega znanja in konkretnih nasvetov.

Spremljajte Metropolitan na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.