23. 2. 2022, 08:59

Strokovnjak za varnost na potovanjih: »V hotelih nikoli ne rezervirajte sobe nad tem nadstropjem.«

Profimedia

Preden se ob rahljanju pandemičnih ukrepov začnete zaganjati v potovalne načrte, morda prisluhnite strokovnjaku za varnost na potovanjih, ki namigne, da v hoteli morda le niso vse sobe enako varne.

Najboljši hoteli na svetu se radi bahajo z nadstropji, ki segajo visoko v nebo, a če gre verjeti Lloydu Frigginsu, nekdanjemu vojaku, danes pa strokovnjaku za ocenjevanje tveganja na potovanjih, nam v resnici ni na voljo kaj dosti popolnoma varnih sob.

Za Sun Online Travel je Lloyd Figgins povedal, da so najbolj varne sobe v hotelu tiste, ki so v drugem, tretjem ali četrtem nadstropju nadstropju. Višje – ali celo nižje -, pa se tveganje menda eksponentno poveča. »Največje tveganje, ki se ga običajno spregleda, je požar,« pravi Figgins. »Ko pridemo v hotel, smo pravzaprav v neznanem okolju, za katerega pa predvidevamo, da je varno. Problem se pojavi, če se sproži požarni alarm – kaj naredimo potem?«

Figgins nadaljuje: »Ali vemo, kje je požarni izhod? Bomo do tja prišli pravočasno in ali nas bo dejansko vodil na varno? Je dostop oviran ali izhod morda celo zaklenjen?«

Ko vzamemo v zakup vsa ta vprašanja, Figgins svetuje, da ko se enkrat namestimo v hotelu, vedno naredimo sprehod od sobe do požarnega izhoda in na poti štejemo število vrat drugih sob. Tako imamo dvojno orientacijo v primeru, da moramo požarni izhod iskati v temi ali dimu.

To morda ni nekaj, kar bi radi naredili takoj, ko se namestite v hotelsko sobo in bi radi začeli uživati v dopustu, a nasvet se vsekakor zdi smiseln.

Zakaj v drugem, tretjem ali četrtem nadstropju?

Figgins razloži, da je drugo, tretje  ali četrto nadstropje najbolj varno zato, ker gasilske lestve običajno ne sežejo višje. Smiselno. Zakaj pa ne v prvem nadstropju? »Vse, kar je pod drugim nadstropjem, je enostavna tarča za vlomilce,« razloži Figgins.

Ob tem dodaja, da so hoteli zelo mamljivi za tatove, saj vedo, da se v njih nahaja veliko ljudi, ki ima dokumente, denar in druge vrednosti zaprte v le eni sobi. Predvsem so menda pozorni na ljudi, ki se v hotel prijavljajo sami – v bližini recepcije slišijo, katera soba jim je bila dodeljena, potem pa čakajo, dokler tega gosta ne vidijo v restavraciji ali baru, da izkoristijo priložnost.

Spremljajte Metropolitan na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.