13. 5. 2021, 12:56

Trumpov novi blog praktično (skoraj) NIKOGAR ne zanima!

profimedia

Potem, ko so ga vrgli z vseh pomenljivejših družbenih omrežij, kjer so mu sledili milijoni, je minuli torek Donald Trump lansiral svoj nov blog, imenovan 'S Trumpove delovne miz' (ali From The Desk of Donald Trump).

Gre za Tumblr-stil tip bloga, na katerem Donald Trump lahko odslej z občinstvom deli svoje misli (kar mu je bilo na Twitterju, Facebooku in Instagramu odvzeto po zloglasnem napadu na ameriški Kapitol).

Sledilcem svojega bloga ponuja tudi prijavo na ezin, tako da bodo ti lahko sproti obveščeni o njegovih novih objavah, med katerimi prednjačijo nove teorije zarot, obračunavanje z 'nasprotniki' in podobno.

Vse bi bilo super in prav (za Trumpa, kakopak), če bi ljudje njegove objave tudi zares spremljali, brali in delili.

Pa ni tako!

Trump, ki ga je na Twitterju sledilo 88 milijonov, na Instagramu 24 milijonov, na Facebooku 32 milijonov in na YouTubu 3 milijoni sledilce, zdaj bere (sledi in torej želi 'slišati') manj kot 16.000 unikatnih obiskovalcev.

Problem?

Tudi tistih nekaj, ki morda kliknejo na Trumpovo novo objavo, teh običajno ne deli na svoja družbena omrežja. Številni raje naredijo posnetek zaslona in nato objavo delijo kot fotografijo. Posledica tega je, da imajo Trumpovi blogi zgolj nekaj tisoč delitev.

Še več. Še prejšnji teden je imel Trumpov nov Twitter profil za deljenje blogov več kot 2.100 sledilcev. A čeprav je v opisu jasno pisalo, da 'tukaj ne tvita Donald Trump', je ta profil do danes že ukinjen.

In medtem, ko je Trump ves iz sebe, ker mu onemogočajo dostop do družbenih omrežij, pa številni poročajo, da so ukrepi že vidni in učinkoviti. Na vseh platformah, na katerih je prišlo (tudi do množičnih) čisti, uporabniki opažajo manj sovražnega govora, nasilja in trolanja. Izkazalo se je tudi, da 'negativni vplivneži' ne zmorejo ustavariti enako vplivne mreže na platformah, ki so jim sploh še dostopne.

Trump sicer ni povsem novinec na področju bloganja. V internetnem arhivu je namreč še mogoče najti blog, ki je izhajal sredi let 2000-če in je bil del promocije njegove neobstoječe podjetniške šole, Trumpova Univerza. A tudi za ta blog poznavalci trdijo, da ga je pisal 'ghostwriter' (torej plačan profesionalec).

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ