D.H. | 28. 8. 2024, 14:02
5 filmskih parov, ki so bili v romantičnih trenutkih povsem brez kemije
V svetu filma, kot v svetu resnične romantike, je kemija med zaljubljencema ključnega pomena, da v odnos lahko verjamemo – pa naj bo to film o milijarderju, ki se zaljubi v natakarico, ali mednarodnem vohunu, ki mu tla pod nogami spodnese sovražna agentka. So pa filmski pari, ki jim absolutno ni uspelo nas prepričati, da gledamo (čeprav zaigrano) romantiko.
Angelina Jolie in Johnny Depp
Film: Turist (The Tourist, 2011)
Film, ki so ga napovedovali kot romantični vohunski triler, je na platnu združil dve velikanski hollywoodski imeni. Johnny Depp in Angelina Jolie sta se zdela kot impresivna vaba za gledalce, a kaj, ko se je že pred snemanjem filma govorilo, da se v resnici tako zelo ne marata, da so njune opazke o drug drugem včasih nehote zdrsnile kar v javnost.
Angelina je godrnjala zaradi Johnnyjevih zabav, ki so vedno trajale pozno v noč, Johnny pa je za svojo soigralko rekel, da je »polna sebe«. Ta hladni odnos se je prevedel tudi v film in zato med njima ni bilo čutiti nobene kemije. Še celo nekateri kritiki so zapisali, da je bil Johnny v filmu videti kot, da komaj čaka, da lahko pobegne s snemanja.
Natalie Portman in Hayden Christensen
Film: Vojna zvezd: Napad klonov (Star Wars: Attack of the Clones, 2002)
Nerodnost Anakinove prisotnosti ob princesi Amidali se je sprva zdela kot narava lika, ki ga Hayden predstavlja (tisti pogovor o tem, da ne mara peščenih planetov, ker pesek zleze vsepovsod, je postal celo dolgoletni spletni 'meme'), a je očitno bil problem nekoliko globlji.
Hayden in Natalie naj bi bila v času snemanja filma celo v zvezi, kar je še bolj presenetilo, da te kemije potem nista znala prevesti tudi na platno. Morda je bil problem v scenariju, ki ju je na znanstvenofantastične zmenke pošiljal na travnate planete, nastlane z bizarnimi križanci med gigantskimi klopi in konji.
Chris O'Donnell in Renne Zellweger
Film: Samski moški (The Bachelor, 1999)
Romantična komedija, ki ima sicer precej nenavadno zgodbo, predstavi Chrisa O'Donnlla, ki izve, da mu je dedek ob smrti zapustil družinski posel, vreden 100 milijonov dolarjev, a ga lahko dobi le, če se poroči pred svojim 30. rojstnim dnem (z dodatnimi pogoji, da potem naslednjih 10 let ni več kot en teden stran od svoje izbranke in da imata v naslednjih petih letih otroka). Finta, ki naj bila komična je, da ima Chris le še nekaj ur do točne ure in datuma, zapisanega v zapuščini, zato si mora hitro najti nevesto, preden vse izgubi.
Ključno vlogo v tej zmešnjavi igra Renne Zellweger kot njegova bivša in na koncu edina opcija za uspešen prevzem zapuščine. Problem pa ni toliko v tem, da bo potreboval kar nekaj trdega dela (in sreče), da jo prepriča, ampak v tem, da je film – kot so zapisali nekateri kritiki – »boleče neduhovit« in da med igralcema ni nobene prepričljive kemije.
Jamie Dornan in Dakota Johnson
Film: 50 odtenkov sive (50 Shades of Grey, 2017)
Posneto po divje uspešnem istoimenskem erotičnem romanu, kar pomeni, da bi morala biti kemija v tem filmu skorajda že utekočinjena. Tudi zato, ker glavna igralca prestopita kar nekaj meja povprečne filmske intime. A gledalci očitno niso dobili tega, kar so pričakovali (ali pa so si pri branju knjižne različice ustvarili previsoka pričakovanja). Kemija med igralcema ni prepričala, pri tem pa niso pomagale govorice, da se igralca za kamerami dobesedno sovražita.
Jennifer Lopez in Ralph Fiennes
Film: Zgodilo se je na Manhattnu (Maid in Manhattan, 2002)
Romantična komedija, v kateri se ultra bogati Ralph Fiennes zaljubi v ultra nebogato Jennifer Lopez (ki skrivno dela kot sobarica v luksuznem hotelu v New Yorku). Zelo klasična premisa, polna znanih stereotipov, ki bila sicer povsem simpatična zgodba za miselni odklop in hrustanje kokic, a kaj, ko med esencialnima likoma ni bilo dovolj prepričljive kemije.
Ralph Fiennes je kasneje v intervjuju celo skušal prevzeti odgovornost za neprepričljiv prikaz romantike, rekoč: »Užival sem v ustvarjanju filma in imam veliko spoštovanja do J.Lo, ki je bila v filmu strašansko dobra. Ampak nastopi v takšnem tipu lahkotnih komedij očitno niso moja prednost.«
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del