Na POP TV se je odvrtela zadnja, 50. epizoda 11. sezone najbolj priljubljenega kuharskega tekmovanja pri nas, MasterChef Slovenija.
Ustvarjalci oddaje MasterChef Slovenija so letos še toliko bolj poudarjali izobraževalni vidik kulinaričnega popotovanja in obljubo tudi držali. Oddaja, ki je poleg dovršenih jedi in novo nastalih prijateljstev postregla z zvrhano dozo znanja, je bila najbolj gledana vsebina v svojem dnevu.*
Naziv MasterChef Slovenija 2025, s tem pa tudi pokal in denarna nagrada 50 tisoč evrov, je pripadel Michaeli Koplovi, ki je že v samem začetku snemanja napovedala, da obožuje kreativnost in detajle ter da je kuhanje njena največja strast. Zmaga je bila zanjo potrditev truda, predanosti in ljubezni do kuhanja.
"Občutki so nepopisni – ponos, hvaležnost in navdušenje se prepletajo z zavedanjem, da se mi zdaj odpirajo nova vrata. V tem tekmovanju sem se naučila ne le ogromno kuharskih tehnik, temveč tudi, kako pomembna sta vztrajnost in zaupanje vase. V prihodnosti si želim razviti svojo kulinarično zgodbo," pravi Miša.
A če vprašate pretekle zmagovalce in sodelujoče v MasterChefu, je prava vrednost oddaje v izobraževanju in v tem, da se ti, ne glede na končni razplet, odprejo marsikatera kulinarična vrata. "Masterchef je pot. Pot na kateri odkrivaš sebe, se učiš, rasteš, spoznavaš, ustvarjaš in se utrdiš. Ne glede na uvrstitev postaneš močnejši in izkušenejši. Masterchef je lahko priložnost, ki ti bo spremenila življenje," je jasen Karim Merdjadi.
"V dveh letih svoje vloge sem predvsem potrdil prepričanje, da je na prvem mestu kulinarika in vsak krožnik posebej. V MasterChef kuhinji tekmovalec potrebuje vse aspekte našega poklica. Iznajdljivost, pripravljenost, prilagodljivost in vedno biti v pričakovanju nepričakovanega. Čeprav je kateri tekmovalec bolj podkovan, to ne pomeni, da mu ne more spodleteti. Tako kot v našem poklicu je enako v tekmovanju, da nikoli ni nič samoumevno in da se je treba truditi v vsakem trenutku," pa ga je dopolnil Mojmir Šiftar.
In medtem ko tako Miša kot drugouvrščena Barbara Poljanec kujeta načrte za prihodnost in verjameta v moč povezovanja, pa ekipa že vabi k prijavam v novo sezono. Luka Jezeršek verjame, da ima vsaka sezona svojo zgodbo. "Zgodbo o ljudeh, ki pridejo z iskro v očeh in sanjami na krožniku. Letos me je še posebej ganilo, kako globoko znajo tekmovalci črpati iz sebe – kljub stresu, pritisku in neizprosni konkurenci. Zmaga v MasterChefu ni le zgodba o najboljšem krožniku, temveč o rasti, srčnosti in nepopustljivosti. Kot sodnik sem izjemno ponosen, da sem lahko spremljal tako neverjetne preobrazbe. Vsak kandidat je zapustil kuhinjo drugačen – z več znanja, z več poguma in predvsem z vero vase."
In še: "Vsem, ki razmišljate o prijavi: ne čakajte. Če imate radi kuhanje, če verjamete, da je vaš čas prišel – potem je MasterChef vaša priložnost. Ne gre le za tekmovanje, gre za izkušnjo, ki vas bo zaznamovala za vse življenje."
*Vir: AGB Nielsen Media Research, ciljna skupina 18-54 let, delež gledalcev TV-vsebin v živo in z zamikom na isti dan.