Nihče ni navdušen: Netflix bo začel naročnikom prikazovati prav posebne oglase

18. 5. 2025, 11:03 | Vir: STA
Nihče ni navdušen: Netflix bo začel naročnikom prikazovati prav posebne oglase (foto: Profimedia)
Profimedia

Znano je, kdaj in kje se bodo začeli takšni oglasi prikazovati uporabnikom.

Ameriški ponudnik spletnih pretočnih vsebin Netflix bo med predvajanjem vsebin in tudi v času, ko je predvajanje vsebin začasno ustavljeno, začel prikazovati oglase, ki vključujejo generativno umetno inteligenco. Naročnikom se bodo tovrstni oglasi predvidoma začeli prikazovati prihodnje leto, poroča portal Ars Tehnica.

Cenejša naročnina z oglasi

Netflix je jeseni 2022 ponekod zagnal cenejšo obliko naročnine na svoje storitve, ki vključuje oglase. Julija lani so nato začeli preizkušati oglase, ki se predvajajo v času, ko uporabnik začasno ustavi predvajanje vsebin.

Nihče ni navdušen: Netflix bo začel naročnikom prikazovati prav posebne oglase
Profimedia

Cenejše oblike naročnine trenutno koristi 94 milijonov naročnikov, medtem ko je storitev konec lanskega leta štela skupno 300 milijonov naročnikov.

Po besedah vodje oglaševanja pri Netflixu Amy Reinhard naročniki z oglasi na Netflixu vsak mesec v povprečju porabijo 41 ur.

Začetek tedna bo sončen s prijetnimi temperaturami

Na voljo v 12 državah

Netflix je sicer aprila letos zagnal lastno oglaševalsko platformo Netflix Ads Suite. Ta je že zaživela v ZDA in Kanadi, do junija pa naj bi bila na voljo v vseh 12 državah, kjer Netflix ponuja naročnino z oglasi.

Te države so Avstralija, Brazilija, Francija, Italija, Japonska, Južna Koreja, Kanada, Mehika, Nemčija, Španija, Združeno kraljestvo in ZDA.

Lado Bizovičar zavihal rokav in osupnil Slovence s tetovažo: na roki ima - znanega moškega! Ne boste verjeli, koga ...

Novo na Metroplay: "O izzivih na podjetniški poti, ljubezni do rutine in delu s partnerjem" | Karin Poravne