Znano je, kdaj in kje se bodo začeli takšni oglasi prikazovati uporabnikom.
Ameriški ponudnik spletnih pretočnih vsebin Netflix bo med predvajanjem vsebin in tudi v času, ko je predvajanje vsebin začasno ustavljeno, začel prikazovati oglase, ki vključujejo generativno umetno inteligenco. Naročnikom se bodo tovrstni oglasi predvidoma začeli prikazovati prihodnje leto, poroča portal Ars Tehnica.
Cenejša naročnina z oglasi
Netflix je jeseni 2022 ponekod zagnal cenejšo obliko naročnine na svoje storitve, ki vključuje oglase. Julija lani so nato začeli preizkušati oglase, ki se predvajajo v času, ko uporabnik začasno ustavi predvajanje vsebin.
Cenejše oblike naročnine trenutno koristi 94 milijonov naročnikov, medtem ko je storitev konec lanskega leta štela skupno 300 milijonov naročnikov.
Po besedah vodje oglaševanja pri Netflixu Amy Reinhard naročniki z oglasi na Netflixu vsak mesec v povprečju porabijo 41 ur.
Na voljo v 12 državah
Netflix je sicer aprila letos zagnal lastno oglaševalsko platformo Netflix Ads Suite. Ta je že zaživela v ZDA in Kanadi, do junija pa naj bi bila na voljo v vseh 12 državah, kjer Netflix ponuja naročnino z oglasi.
Te države so Avstralija, Brazilija, Francija, Italija, Japonska, Južna Koreja, Kanada, Mehika, Nemčija, Španija, Združeno kraljestvo in ZDA.