L. P. | 8. 11. 2023, 11:30

Zaradi tega, kar se je zgodilo v Talentih, nekateri gledalci ogorčeni. POP TV jim odgovarja

POP TV

Prva polfinalna oddaja šova Slovenija ima talent je mimo, a nekateri gledalci niso mogli mimo tega in se jezijo. POP TV jim odgovarja … 

Za nami je že prva polfinalna oddaja šova Slovenija ima talent, v kateri je nastopilo pet polfinalistov. Le dvema je uspelo priti v finale. To sta akrobatki Valentina in Ajda (Cirkus Star) in pevka Nina Sirk.

Vstopnico v finale so nastopajočim trem priskrbeli gledalci, saj odločajo njihovi glasovi prek telefonskih klicev. Največ jih je prejela Nina Sirk, drugo in tretje mesto sta zasedli Neža Tuma in Cirkus Star, o tem, kdo gre v finale, je odločala žirija.

POP TV

Lado Bizovičar je dal svoj glas Cirkus Star, Ana Klašnja se je odločila enako. Tudi Andrej Škufca je svoj glas namenil dekletoma in Ajda ter Valentina sta tako postali drugi finalistki. Marjetkin glas sicer ne bi več mogel spremeniti ničesar, tudi ona pa je dejala, da bi svoj glas namenila Cirkus Star.  

Gledalce zmotili oglasi

Po polfinalni oddaji pa so se prek družbenih omrežij oglasili nekateri gledalci, ki so jih zmotili številni oglasi, ki so bili predvajani med  šovom.
"Polovico oddaje imate oglase," se je glasil eden izmed ogorčenih komentatorjev, spet drugi pa: "Talenti so super, oglasi pa poden od podna!  Lahko bi pokazali še koga, ki je nastopal, pa ga nismo imeli priložnost videti. Oddaja bi bila lahko samo eno uro, ne pa en nastop pa cela večnost enih in istih reklam. Te mine …"

Voyo/posnetek zaslona

POP TV odgovarja

Zakaj je med oddajo Slovenija ima talent toliko časa namenjenega oglasom, smo vprašali na POP TV. Ti so nam pojasnili: "Oglaševanje je del prihodkov naše medijske hiše, ki nam omogoča nadaljnje vlaganje v kakovostne vsebine, od domačih serij, oddaj in šovov. To je tudi Slovenija ima talent, ki je to jesen najbolj gledana vsebina slovenskih televizij. Prvi polfinale je postregel z odlično gledanostjo, saj si je oddajo ogledalo kar 54 % vseh gledalcev pred televizijskimi sprejemniki, kar predstavlja rating 15,1 %. Ob tem je pomembno dodati, da v naši medijski hiši sledimo zakonskim podlagam (zakon o avdiovizualnih medijskih storitvah), ki natančno opredeljujejo število oglasov oziroma oglasnih blokov in tega ne prekoračimo."

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol