Projekt Zgradonačelnik avtorja Ivana Veljače je zmagovalec druge izdaje regionalnega programa pitchanja Make the Scene – Comedy Edition, ki sta ga skupaj organizirala United Media in Puljski filmski festival. Projekt je bil zasnovan z namenom, da se avtorjem iz vseh držav regije ponudi priložnost za predstavitev in podporo za nadaljnji razvoj.
"Druga izdaja programa Make the Scene je znova pokazala, kako bogata je regija s talenti in avtentičnimi glasovi. Letos so bili projekti izjemno raznoliki – od avtorjev, ki šele iščejo svoj izraz, do tistih, ki so že prepoznavni na sceni. Pitching je potekal v odličnem vzdušju, pred zainteresiranim občinstvom, žirija pa je sprejela premišljeno odločitev. Kot United Media smo ponosni, da lahko avtorje podpiramo na njihovi ustvarjalni poti," je povedala Nataša Buljan, direktorica razvoja fikcije pri United Media.
Letos se je v finale uvrstilo šest projektov, tričlanska žirija, ki so jo sestavljali scenarist in pisatelj Stefan Bošković, igralka Judita Franković Brdar ter glavna urednica in namestnica direktorja programa Nova TV Zrinka Jankov, pa je podelila dve nagradi.
Projekt Zgradonačelnik je prejel glavno denarno nagrado v višini 5000 evrov. V obrazložitvi žirije je zapisano, da gre za avtentičen projekt z velikim potencialom za komične in dramske situacije.
Zgodba spremlja gospoda Franja, upokojenca, ki postane predstavnik stanovalcev propadajoče stavbe in skuša izboljšati skupno življenje svojih "težkih" sosedov, hkrati pa se sooča s težavami v lastni družini. "To je dober začetek za Zgradonačelnika. Pred nami je resen razvojni proces, a projekt je pripravljen za domače in regionalne razpise," je izjavil avtor Ivan Veljača.
Nagrado, ki zagotavlja mentorstvo priznanih avtorjev Vladimirja Tagića in Gorana Stankovića, sta prejeli Lora Džolić in Jana Bjelica za projekt Mimo svijeta. Gre za mladinsko komedijo o odraščanju, ki spremlja mlado Stašo, potem ko izve, da boleha za narkolepsijo. Med halucinacijami, ljubezenskimi zapleti in družinskimi težavami skuša najti ravnotežje v svetu, ki postaja vse manj udoben za padanje – tako dobesedno kot metaforično.
Med festivalom v Pulju je bila United Media tudi sponzor Zlate arene za najboljši regionalni film, ki je bila letos podeljena prvič. Priznanje je prejel film 78 dni režiserke Emilije Gašić.
Nataša Buljan, ki je bila tudi članica žirije, poudarja, da je bila za podjetje velika čast sponzorirati to nagrado, saj priznanje odraža širitev Puljskega filmskega festivala onkraj nacionalnih meja. "Konkurenca je bila izjemna, sodelovanje v žiriji za to nagrado pa ni bilo zgolj profesionalni privilegij, temveč tudi osebno zadovoljstvo."
United Media je vodilna produkcijska hiša v regiji, ki letno ustvari več kot 40.000 ur izvirne vsebine, združuje pa vrhunske profesionalce iz sveta televizijske, serijske in filmske produkcije. V skladu s tem podjetje nadaljuje sodelovanje s filmskimi festivali in drugimi ustvarjalnimi, kulturnimi ter produkcijskimi dogodki, s čimer prispeva k nadaljnjemu razvoju kreativne industrije v regiji.