Uredništvo | 28. 10. 2023, 17:58

Nov oglas Kim Kardashian požel val kritik: je popolnoma izven stika z realnostjo (VIDEO)

Profimedia

Kim Kardashian je za nov nedrček znamke Skims objavila oglas, v katerem je zbijala šale na račun globalnega segrevanja.

Samooklicana poslovna ženska Kim Kardashian se pogosto pojavlja v središču pozornosti, a ta ima nemalokrat negativni pridih kot pa karkoli drugega. In tokrat ni prav nič drugače, saj je s svojim novim oglasom za Skims požela ogromen val kritik. Na svojem Instagram profilu je nedavno delila omenjen sporni oglas, in čeprav je bil namen oglasa šaljiv, saj ga je napisala komedijantka Michelle Wolf, je bil učinek ravno nasprotni.

V oglasu je predstavljala nov nedrček Ultimate Nipple Bra, ki poudari ženske bradavičke. Za promocijo nedrčka, s katerimi bodo bradavičke videti napete, brez da bi morali vključiti klimatsko napravo, je tako izbrala šale na račun globalnega segrevanja.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kim Kardashian (@kimkardashian)

"Temperature Zemlje se višajo. Morska gladina se dviguje. Ledeni pokrovi se tanjšajo. Nisem znanstvenica, vendar verjamem, da lahko vsakdo izkoristi svoje veščine, da opravi svoj del," pove 42-letnica. "Zato predstavljam čisto nov nedrček z všitimi bradavičkami. Ne glede na to, kako vroče je, boste vedno videti hladne."

A promocija novega nedrčka se ne konča tukaj, saj še nadaljuje: "Nekateri dnevi so napeti, ampak te bradavičke so še bolj napete. Za razliko od ledenih gor, te ne gredo nikamor."

Seveda ni dolgo trajalo, preden se je pod posnetek usul plaz komentarjev, ki so obsojali njen način oglaševanja. Mnogi so se tako spraševali, če se ji je dokončno zmešalo, medtem ko so drugi upali, da gre za neslano šalo. Spet drugi so bili ogorčeni, kako izven stika z realnostjo pravzaprav je.

Nedrček, ki naj bi osveščal o trenutnem stanju planeta, bo sicer na voljo 31. oktobra na spletni strani Skims. Čeprav sam nedrček ne bo rešil planeta, pa bo 10 odstotkov prodaje nedrčka darovanih organizaciji 1 % for the Planet.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol