A. B. | 27. 1. 2023, 20:44 | Vir: Sensa

Na znaku za žensko toaleto ni obleka, kot ste mislili: ugotovili smo, za kaj gre

Profimedia

Moški lik na znaku za toaleto nosi hlače, ženski lik nosi obleko – vsaj tako smo mislili, kajne?

Nedavno pa je podjetje Axosoft iz Arizone sprožilo kampanjo za enakopravnost moških in žensk v nekaterih tradicionalno moških poklicih z imenom "It was never a dress" (nikoli ni šlo za obleko). Poudarjajo, da v resnici na simbolu za žensko stranišče ni ženska v obleki. Tania Katan iz Axosofta trdi, da trikotnik naj ne bi predstavljal obleke, ampak plašč superjunakinje, saj so ženske lahko superjunakinje.

Ženska kot superjunakinja 

"V znanosti, tehnologiji, umetnosti, matematiki, politiki, na ulicah in v naših domovih so ženske pogosto nevidne, nepovabljene ali preprosto zaobidene. Dekleta in ženske, ki se zanimajo za naravoslovje, tehnologijo, mehaniko in matematiko, so v manjšini," pravijo v podjetju. Upajo, da bo kampanija spodbudila več žensk, da vstopijo v tehnološko industrijo, ki je mnogi ne povezujejo z ženskami.

Cilj kampanje It was never a dress je spodbuditi pogovore o sprejemanju žensk v katerem koli poklicu. Ne gre le za enakopravnost žensk, ampak tudi za zapolnitev velikega pomanjkanja delovnih mest v številnih poklicih, piše Mirror in poroča Večernji list.

Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del