A. B. | 17. 11. 2022, 22:15
Zakaj ste zamudili na družinsko kosilo? Oseba z enakim odgovorom je lahko vaš sanjski partner
Velikokrat slišimo, da je ljubezen igra, ampak, ali menite, da lahko na tak način tudi spoznate osebo, s katero bi si lahko ustvarili skupno življenje?
Aplikacija Plenty of Fish je mobilna aplikacija za zmenke, ki je bila ustvarjena leta 2003, a je v poplavi novih tovrstnih aplikacij kot je denimo Tinder, utonila v pozabo. A prav ta aplikacija je na zanimiv način drugačna – omogoča namreč, da potencialnega partnerja spoznate s pomočjo skupnega igranja mobilne igre.
Do ljubezni skozi igro
Po poročanju spletnega portala Fast Company je podjetje Plenty of Fish v svoji aplikaciji predstavilo novo igro, imenovano Cue'd Up, s katero želijo doseči, da bi uporabniki skozi enako miselno naravnanost spoznali medsebojno ljubezensko kompatibilnost.
V igri največ šest uporabnikov v štirih krogih odgovarja na različna vprašanja ali izzive, nato pa medsebojno glasujejo in izbirajo najboljšega izmed vseh. Takšno vprašanje je recimo iskanje najboljšega izgovora zato, zakaj s prijateljem ne morete v kino ali zakaj ste zamudili na družinsko kosilo.
Nato si lahko uporabniki v skupini med seboj pošiljajo všečke, šele ko si jih dva izmed igralcev podelita medseboj, jima je omogočen tudi pogovor. "Igre so zanimiv način preživljanja skupnega prostega časa na spletu," je za omenjen spletni portal povedala Malgosia Green, izvršna direktorica podjetja Plenty of Fish. "Zato so naše igre usmerjene v ta preprost način spoznavanja partnerja," je dodala.
View this post on Instagram
Aplikacijo tudi vizualno izboljšali in se vrnili na trg prepoznavnosti
"Barvna paleta, tipografija in prilagojen slog ilustracij so zasnovani tako, da je okolje aplikacije za zmenke prijazno, igrivo, odprto in optimistično ter odraža pozicioniranje in vrednote blagovne znamke Plenty of Fish," so zapisali na spletnem portalu Marketing Magazina, kar sledi njihovi želji, da se znova in še boljši vrnejo na trg prepoznavnosti.
View this post on Instagram
"Inicialko F so povezali s piko nad črko i s trnkom, kar ponazarja predanost znamke pri ustvarjanju prijateljskih (in ljubezenskih) povezav med uporabniki," navaja Marketing Magazin. Aplikacijo in igro pa lahko preizkusite tudi uporabniki v Sloveniji in morda skozi igro najdete svojo sorodno dušo.
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del