Se še spomnite te stare jugoslovanske reklame? Marsikoga je zelo razburila in vsi so ugibali, kaj sploh to je (zato pa je postala legendarna)

5. 12. 2025, 19:00 | Uredništvo
Se še spomnite te stare jugoslovanske reklame? Marsikoga je zelo razburila in vsi so ugibali, kaj sploh to je (zato pa je postala legendarna) (foto: Profimedia)
Profimedia

V časih ranjke skupne države so snemali inovativne televizijske reklame - o tem dovolj zgovorno priča dejstvo, da smo si (vsaj nekateri) le-te dodobra zapomnili.

Za nekatere je bila ta reklama vir smeha, spet drugi so menili, da je izjemno nadležna. Gre za oglas za čokoladni namaz Cipiripi, ki si ga je mogoče ogledati na YouTube kanalu VideoArhiv. Po mnenju avtorja gre za najbolj nadležno reklamo nekdanje Jugoslavije - trajala je samo eno sekundo, a se je prav zaradi tega gledalcem vtisnila v spomin.

Cipiripi je bil čokoladni namaz, prav v časih, ko so se številni navduševali nad Eurokremom. Na tržišču je potekal pravi boj med tema dvema izdelkoma. No, med komentarji na YouTube kanalu, na katerem je reklama objavljena, je čutiti veliko nostalgije. "Moj mlajši brat je imel takrat tri ali štiri leta in vsakič, ko se je reklama začela, je začel jokati, morali smo ga resno pomirjati." "Nikoli mi ni bilo jasno, zakaj je bila komu iritantna. Kratka, konkretna in jasna." "Kot otrok sem se je bal, skočila je na ekran nenadoma, sredi programa," so bili nekateri komentarji.

Preberite še:

Mahnič spet razburil Svobodo, Klakočar Zupančič razmišlja o "pravnih sredstvih"

"Reklama je bila predvajana konec osemdesetih let, tik pred razpadom SFRJ. Takrat so že prevladovali zahodni trendi oglaševanja, reklame so bile kot kratki filmi, z znanimi igralci in velikimi proračuni. Ta reklama je vse to obrnila na glavo – trajala je eno sekundo, nihče sprva ni vedel, kaj je Cipiripi, a ime je vsem ostalo v glavi. Kasneje se je izvedelo, da gre za čokoladni namaz, konkurenco Eurokremu. Reklama je popolnoma izpolnila svoj namen – blagovna znamka je postala prepoznavna. Po tem so sledili daljši oglasi in nagradne igre. Namaz je bil nekoliko redkejši, lažje mazljiv in cenejši od Eurokrema, kar je bilo otrokom še posebej pomembno."

Kakor koli že, lepo se je spomniti nekih drugih časov, ko je vse teklo nekako počasneje ... No, razen omenjene reklame, bi lahko rekli ob tem.

V drogeriji dm so zdaj naredili nekaj, česar ni pričakoval čisto nihče: za to njihovo potezo se skriva tole

Novo na Metroplay: