25. 2. 2021, 09:59

Dunking Devils in Danfoss skupaj ustvarili prvi trampolin na smučeh

Dunking Devils Press

Svetovno znani akrobati Dunking Devils so nedvomno svojevrstni pionirji v svetu akrobatike. Tako v tujini kot doma neprestano navdušujejo z drznimi podvigi, za katere mnogokrat oblikujejo in zgradijo lastne rekvizite. Po največjem trampolinu na svetu in letečem trampolinu pod Solkanskim mostom se leteči vragi vračajo z novim neverjetnim trampolinskim projektom - trampolinom na smučeh.

V svoji zadnji epizodi spletne serije DD Squad so se fantje - in dekle - odpravili na Jezersko in v sodelovanju s podjetjem Danfoss kot prvi na smuči postavili trampolin.

SMUČANJE NA TRAMPOLINU

Ideja za trampolin na smučeh se je članom Dunking Devils porodila povsem spontano, ko so med opazovanjem zimske idile pomislili: “Kaj pa če bi trampolin postavili na smuči?” Čeprav tega ni prej storil še nihče in se zamisel marsikomu morda zdi nora, se fantje niso ustrašili izziva. Akrobati imajo pod pasom že številne drzne podvige, s katerimi neprestano premikajo meje mogočega in dokazujejo, kaj vse je izvedljivo, če si le drznemo poskusiti.

STE DOVOLJ POGUMNI?

Za realizacijo svojega norega zimskega podviga so se leteči vragi povezali s podjetjem Danfoss, s katerim jih družijo skupne vrednote zunaj in znotraj podjetja. Tako kot Dunking Devils tudi Danfoss premika meje mogočega in s svojimi inovacijami spreminja svet. S sodelovanjem pri projektu je tako Danfoss želel pokazati svoje vrednote in z videom navdihniti mlade, da se jim pridružijo. S kratkim klipom, v katerem z norimi akrobacijami nastopajo Dunking Devils, vabijo mlade talente, da se pridružijo Danfoss postgraduate programu in skupaj z njimi ustvarjajo boljši jutri!

SODELOVANJE JE POT DO USPEHA

Kot vsak rekvizit, ki ga Dunking Devils oblikujejo in sestavijo sami, je tudi trampolin na smučeh terjal tehten razmislek. Za uspešno izvedbo projekta so se povezali z različnimi partnerji, ki se uvrščajo v sam vrh na svojem področju delovanja. Polega Danfossa, ki je bil s svojimi vrednotami, inženirskimi nasveti in mentorstvom vodilna sila projekta, so Dunking Devilsi potrebovali še gibljive smuči, prilagojene neravnemu terenu, in zmogljiv avtomobil, ki bi uspešno vlekel trampolin po snežni podlagi. Svež sneg je namreč zaradi možnosti vdiranja predstavljal potencialno težavo, ki pa so ji 4 pari Elanovih Ripstick freeride smuči in slovenski avto leta Škoda Octavia iV bili z lahkoto kos.

IZJAVE

Jan Žnidaršič, član Dunking Devils in akrobat DD Squad

“Kadar se lotimo takšnega norega projekta, nikoli zares ne vemo, kako se bodo stvari odvile. Najboljši občutki so tako vedno na začetku, ko uspemo našo idejo iz glav preslikati v svet. Navdušenje, ki smo ga doživljali, ko smo trampolin končno postavili na smučke in ga spustili po klancu, je neopisljivo! To je bil zagotovo eden boljših trenutkov - zavedanje, da stvar dela in da se dejansko peljemo na trampolinu! In to na smučeh! Celotna izkušnja je bila res enkratna in veseli smo, da nam je zopet uspel en nor podvig.“


Maks Veselko, član Dunking Devils in akrobat DD Squad

“Trampolin na smučeh je naša domislica, ki je pred nami ni realiziral še nihče, zato tudi ni bilo komponent, s katerimi bi trampolin pritrdili na smuči. Nalogo oblikovalca sem prevzel jaz in ustvaril sistem, ki nam je omogočil uspešno izvedbo projekta. Mehanizem je seveda moral izpolnjevati kar nekaj tehničnih pogojev; nosilnost približno pol tone, fleksibilnost in možnost rotacije, ... obenem pa je moral sistem zagotavljati preprosto in hitro namestitev, ki ne poškoduje konstrukcije trampolina. Prav tako smo morali premišljeno izbrati element, ki bo povezoval trampolin z avtomobilom. V štartu smo zaradi gibljivosti razmišljali o vrvi, v zadnjem trenutku pa smo se raje odločili za drog, ki je zaradi neravnega terena prav tako moral omogočati rotacije. Na koncu še dobro, da smo se odločili za slednje, saj bi sicer pri zaviranju trampolin hitro končal v prtljažniku nove Škode …”


Mojca Kokalj, regijska vodja HR

“Namen našega projekta je bil najti inovativen način, s katerim bi pritegnili pozornost mlajše generacije. Mladi talenti so namreč ciljna publika za Danfossov globalni post-graduate program, za katerega so prijave odprte še do konca... S to kampanjo smo želeli pritegniti pozornost in glede na to, da Dunking Devils obračajo glave s čisto vsakim podvigom, je bilo partnerstvo z njimi logična izbira. Devilsi so znani po svojih inovativnih projektih, neverjetni energiji in odličnem vzdušju - in ravno to so karakteristike, ki smo jih želeli predati skozi ta video. Tako kot Dunking Devils, tudi v Danfossu vedno iščemo nove izzive - in tudi nove sodelavce, ki bi nam jih pomagali premagovati. Menim, da smo tokratni izziv uspešno premagali in ustvarili izdelek, ki je lahko vsem sodelujočim v ponos!”

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ