4. 2. 2020, 10:32 | Vir: STA

Fraza "obnašaš se kot Cristiano Ronaldo" v Južni Koreji postala viralna

profimedia

Južnokorejsko sodišče je danes odločilo, da mora lokalna agencija The Festa, ki je julija organizirala prijateljsko nogometno tekmo med Juventusom in zvezdniki korejske lige, navijačem zaradi neigranja Cristiana Ronalda povrniti stroške. Nezadovoljstvo navijačev je privedlo tudi do nastanka spletne fraze "obnašaš se kot Cristiano Ronaldo".

Agencija The Festa je tekmo v Seulu oglaševala z zvezdnikom Juventusa in vstopnice za tekmo - cene so se gibale od 30.00 wonov do 400.000 (približno od 23 do 305 evrov) - so pošle v manj kot treh minutah.

Organizatorji so ob najavi tekme namreč dejali, da imajo z Juventusom pogodbo, v kateri je zapisano, da mora Cristiano Ronaldo odigrati vsaj 45 minut prijateljske tekme.

A nato Portugalec kljub številnim glasnim pozivom navijačev na razprodanem stadionu, ki sprejme 65.000 gledalcev, sploh ni stopil na zelenico in je tekmo, ki se je končala s 3:3, spremljal le s klopi.

Navijači so bili ogorčeni. Več kot 2000 jih je vložilo tožbo proti agenciji, danes pa je sodišče v Incheonu odločilo, da jim mora ta povrniti stroške, poroča južnokorejska agencija Yonhap. Vsak bo zdaj prejel po 371.000 wonov (približno 283 evrov) odškodnine.

Nezadovoljstvo južnokorejskih ljubiteljev nogometa je privedlo celo do nastanka nove spletne fraze "obnašaš se kot Cristiano Ronaldo", s katero kritiziraš nekoga, ki išče le koristi zase, ne da bi ob tem izpolnil obljubljena dejanja.

"Če bi le igral vsaj 10 minut, bi šli vsi domov srečni. Pa niti tega ni mogel," je zapisano na največjem spletnem portalu Naver.

V imenu agencije The Festa je Robin Zhang pojasnila, da je že med tekmo govorila s podpredsednikom Juventusa Pavlom Nedvedom, ta pa ji je odgovoril, da Ronaldo ni želel igrati.

Portugalec je na ta račun izgubil precej navijačev, eden od njih, ki je bil med gledalci, je na družbenem omrežju Instagram zapisal: "Izdal je 60.000 ljudi in nas ponižal. Nisem več navijač Cristiana Ronalda."

Spremljajte Metropolitan na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.