2. 5. 2022, 13:56 | Vir: STA
Raziskava je pokazala, KAKŠNI navijači smo Slovenci in Slovenke
Letos smo že pokazali veliko podporo skakalcem v Planici in košarkašem v Stožicah.
Več kot dve tretjini Evropejcev in 60 odstotkov Slovencev kljub omejitvenim ukrepom zaradi pandemije covida-19 načrtuje ogled športnega dogodka v živo, v raziskavi ekonomije športa ugotavlja Mastercard. Naklonjenost športu kaže tudi ugotovitev, da se jih namerava polovica odpraviti na športne počitnice. Lani so bili najbolj priljubljeni športni dogodki v Evropi nogomet, košarka in tenis, med Slovenci pa nogomet, košarka in kolesarjenje.
Veliko nam pomeni ogled v živo ...
Sodeč po ugotovitvah raziskovalcev želi vse več Evropejcev obiskati športne dogodke v živo. S tem namenom je v tujino pripravljenih odpotovati 44 odstotkov Evropejcev, med Slovenci jih je takih 32 odstotkov.
Raziskava je tudi razkrila, da vsak četrti Evropejec in 23 odstotkov Slovencev izgubi zanimanje za šport, če tekem ali dogodkov ne morejo spremljati v živo. Pri tem večina najbolj pogreša vzdušje in druženje, kar še dodatno poudarja pomen obiskovanja športnih dogodkov za evropsko kulturo in družbo.
Trenutek navdušenja in neizmernega ponosa, ko so navijači v Planici po zadnjem poletu Anžeta Laniška prejeli potrditev, da so slovenski orli zmagovalci ekipne tekme! 💪💪💪💪#planica #planica2022 @SiolSPORTAL pic.twitter.com/WOJggBBR49
— RokPlestenjak_PS (@RokPlestenjak) March 26, 2022
... a ne za vsako ceno
Polovica Evropejcev si obenem želi tudi nižjih cen vstopnic, kjer so Slovenci (59 odstotkov) nad evropskim povprečjem.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere