14. 8. 2017, 00:00 | Vir: Playboy

Krasna honda GL 1000 za darilo na MotörCityju

Jani Nendl

Slovenija bo dobila nov festival MotörCity, ki se bo pripetil 27. avgusta v Tolminu in bo najbolj razveselil ljubitelje bluza in roka. Kot se za poletne festivale spodobi, bodo na oder stopili odmevni domači in tuji glasbeniki. Potrjeni so že Chris Thomas King, Hans Theessink & Terry Evans, Henrik Freischlader, Prismojeni profesorji bluesa, Stray Train in Bluesback. Ob vsem tem bo obiskovalce čakalo še eno izjemno presenečenje – prenovljeni starodobnik honda GL 1000, originalno iz leta 1976, ki je pod spretnimi in izkušenimi rokami (in orodji) ekipe Krakenhead Customs zaživel kot BLUEBERRY BOMBER. Motocikel v vintage race slogu ima športno vzmetenje, unikatna platišča, živahnejši motor in je zasnovan z vsem spoštovanja do izvirnika. Pogovorili smo se s predelovalci motocikla, ki ga bodo na festivalu podarili srečnežu, čigar vstopnica bo izžrebana na dan dogodka.

Kako ste izbrali model motocikla za predelavo?
Izbira je bila pravzaprav preprosta. Izbrala sva motocikel, ki se ponaša z bogato dediščino in je unikat že v originalni izvedbi. Kot tak se lepo zlije s samim festivalom MotörCity. Honda GL 1000 je vsekakor eden od kultnejših motociklov z Bližnjega vzhoda in je leta 1976 premaknil meje tehničnih zmogljivosti. Danes pod imenom goldwing poznamo Hondin model velikega potovalnika, v svoji prvi izvedbi pa je šlo za pravi superbike tistega časa. Mi pa smo razmišljali naprej, kako motocikel narediti še bolj zanimiv in privlačen.

Od kod navdih za ime Blueberry Bomber?
Vsakemu od naših predelanih motociklov pripada prav posebno ime, ki predstavlja njegovo zgodbo na humoren način. Blueberry nakazuje barvo motorja, Bomber pa pooseblja surovost motocikla, ki s široko in podolgovato silhueto resnično deluje kot kakšen cestni bombnik, ki si zna vzeti svoj del cestišča.

Kateri del prenove je bil najdražji?
Najdražja je bila celotna obnova agregata. Zaradi redkosti motocikla je seveda rezervnih delov malo in treba je bilo vložiti kar nekaj truda za pridobitev vseh potrebnih delov. Za zadnji manjkajoči ležaj je bilo poslanih kar 68 elektronskih sporočil, da smo prišli do osebe, ki je imela zadevo v domači garaži. Tudi poceni ravno ni bil.

Kaj vse ste prenovili in predelali?
Seznam je gotovo daljši od prostora, ki vam je na voljo v reviji, saj je bil zamenjan oziroma obnovljen prav vsak vijak na motociklu. Poleg povsem obnovljenega agregata so po meri narejena platišča, vetrni oklep, tank, sedež, zamenjani so vilice in celoten zavorni sistem in električna napeljava. Ima pa Blueberry Bomer tudi Webrove uplinjače, ki jih najdemo na legendarnem porscheju 912.

več na www.motorcityfestival.com

TEKST Darjo Hrib
MODEL Tjaša Deu
FOTO Jani Nendl

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord