Spoznajte trenerja in prehranskega svetovalca, ki vas v formo spravita popolnoma brezplačno!

Digitalni trenerji, ki vam bodo pomagali do zdravega duha v zdravem telesu

28. 12. 2020, 12:00 | Promocijsko sporočilo
Spoznajte trenerja in prehranskega svetovalca, ki vas v formo spravita popolnoma brezplačno! (foto: Promocijski material) Promocijski material

Vzdrževanje telesne pripravljenosti in uravnotežena prehrana sta zagotovo dve od pomembnejših stvari za ohranjanje dobrega mentalnega in fizičnega zdravja. Pomanjkanje gibanja lahko namreč vodi v brezvoljnost, slabo počutje in slab spanec, kar na koncu lahko pripelje do povišanega stresa in celo zdravstvenih težav.

👉 Sodelujte v raziskavi o uporabi aplikacij na pametnih napravah. 

Seveda je včasih velik izziv najti časovno luknjo v katero lahko telovadbo stisnemo. Tu so službene oziroma študijske obveznosti, čas, ki ga namenimo družini, gospodinjska opravila in še vrsto drugih vsakodnevnih opravkov. Ko imamo končno nekaj časa zase, pa so velikokrat naše baterije že tako izpraznjene, da enostavno nimamo moči poprijeti za kakšno utež ali narediti nekaj počepov. Še posebej v hladnih zimskih mesecih, ko smo že tako bolj nagnjeni k mirovanju.

Ampak to ne pomeni, da gre vreči puško v koruzo in obupati nad zdravim načinom življenja! Prav pozimi je še toliko bolj pomembno, da prekrvavite svoje telo in ga naredite bolj odpornega na prehlade in viruse, ki razsajajo naokoli. Potrebujete le urnik, ki bo vadbene aktivnosti spremenil v rutinsko opravilo. Pri tem pa si lahko pomagate tudi s tehnološko rešitvijo, ki jo ima zagotovo vsak od vas že pri sebi – pametnim telefonom z ustreznimi aplikacijami, ki jih poiščete v eni največjih trgovin Huawei AppGallery.

Številne aplikacije znajo motivirati človeka, da se bolj pobriga za svoje zdravje, hkrati pa mu podajo tudi nasvete in podrobne vodiče, kako to storiti.

Holističen pristop

Če že dalj časa niste bili aktivni, potem na začetku zagotovo ne gre pretiravati z ekstremnimi vajami in doseganjem osebnih rekordov. Če se boste lotili (pre)težkih uteži kljub temu, da vaše telo nanje ni optimalno pripravljeno, lahko naredite več slabega kot dobrega. Pri pretiravanju hitro staknete kakšno poškodbo, kar vodi v prisilni počitek in še manj gibanja. Zato raje začnite s kakšno lahkotnejšo vajo. Že uro trajajoč sprehod lahko naredi veliko, če ga izvajate redno. Če želite še nekoliko popestriti svojo dejavnost, lahko vklopite štetje korakov in si postavite mejo, ki jo postopoma dvigujete.

Odlična osnova je zato Huawei Zdravje, ki beleži vrsto parametrov. Tako vam bo štela prehojene korake, beležila tek, kolesarjenje in druge aktivnosti, v kombinaciji s športno usmerjenima pametnima urama Watch GT 2 Pro ali Watch Fit pa na primer tudi izmerila stopnjo stresa in srčnega utripa ter spremljala kakovost vašega spanca, ki je še kako pomemben za zdravje. Poleg tega je v aplikaciji lepo število pripravljenih treningov prilagojenih različnim kondicijskim stopnjam in seveda ciljem posameznika. Podobno uporabna je na primer tudi aplikacija Polar Flow katero lahko enostavno načrtujete svoje treninge in spremljate dosežke.

Z ličnim in logično zastavljenim uporabniškim vmesnikom boste tako en, dva, tri na konju, redna vadba pa vam bo vlila ogromno energije za soočanje z dnevnimi izzivi.

Promocijsko gradivo

Spoznajte učinkovito vadbo starih Grkov in Rimljanov

Seveda gibanje na svežem zraku ni vedno razpoložljiva možnost. Če zunaj sneži ali dežuje boste lahko zunanje lepote opazovali le skozi okno. Vendar to ne pomeni, da ni mogoče telovaditi. Tudi če nimate dostopa do fitnes centrov in s tem plejade uteži, lahko veliko postorite kar doma v dnevni sobi. Kalistenika je v zadnjem času ena od najbolj priljubljenih in tudi učinkovitejših vadb. Gre za celostno vadbo celega telesa z lastno težo, s katero so svoja telesa urili že stari Grki in Rimljani, poleg moči pa z njo pridobite tudi boljšo gibljivost in koordinacijo.

Začnete lahko že s tremi osnovnimi vajami – počepi, sklecami in trebušnjaki. Z njimi boste aktivirali vse mišice in razgibali sklepe, s tem pa postopoma pripravili telo na težje izzive. Ko čutite, da vam je določne stopnja že zelo enostavna, lahko dvignete število ponovite, s priročno aplikacijo Home Workout pa odkrijete tudi naprednejše vaje za izvajanje katerih prav tako ne potrebujete nobenih uteži. Aplikacija vsebuje paleto programov primernih za začetnike in izkušene športnike, kjer z grafičnimi animacijami tudi demonstrira izvedbo posameznih vaj. V njej pa lahko med drugim   nastavite želeni cilj in opomnike, ki vas bodo spodbudili k aktivnosti.

S poskočnimi ritmi boste poskočnejši tudi vi

Če vam za vadbo primanjkuje motivacije ali se vam zdi vadba naporna in dolgotrajna, priporočamo, da jo začinite z glasbo. Ta namreč pomaga ohranjati ritem vadbe, hkrati pa vas sprosti in poživi. S pomočjo aplikacije Deezer boste brez težav našli svoje najljubše popevke, saj vsebuje več kot 56 milijonov skladb, še bolj pa se boste osredotočili in potopili v vadbo z uporabo slušalk. Po možnosti takšnih, ki izolirajo zunanji hrup, kot so na primer FreeBuds Pro.

👉 Sodelujte v raziskavi o uporabi aplikacij na pametnih napravah. 

Prehranski svetovalec, ki vas spremlja tudi v trgovini

Zagotovo ste že slišali, da se telo začne klesati v kuhinji. To še kako drži. Za ohranjanje čvrstosti in vitke linije je pravilno prehranjevanje ključnega pomena. Če ste ujeti v cikel nezdravega prehranjevanja, je vstop v novo leto idealna priložnost, da to spremenite. Pomembno je le, da ste pri tem vztrajni in dosledni. Najprej se znebite sladkarij, prigrizkov, sladkih pijač in alkohola. Za vsakega od teh se namreč najde zdrav nadomestek.

Obstaja veliko prehranskih možnosti, vendar se v osnovi vse vrtijo okoli kakovosti hrane in zaužitih količin. Ogljikove hidrate vam bodo dali riž, testenine iz polnozrnate moke, zelenjava in sadje. Omejite pa količine belega kruha, aromatiziranih žit za zajtrk in predvsem sladkorja. Za vir maščob vzemite ekstra deviško oljno olje, ribe, oreške, lahko pa tudi kakovostno maslo in jajca. Nikakor ne smete pozabite na beljakovine, ki jih potrebujejo mišice. Odličen vir so pusto meso, torej meso z majhno vsebnostjo maščob, pa tudi jajca in ribe. Za vegane pa so primerni tofu, čičerika ali fižol. Beljakovine poskušajte vključiti v vsak obrok, ne glede ali želite povečati mišično maso ali zmanjšati telesne maščobe.

Tudi pri prehrani si lahko pomagate z aplikacijo. Zelo uporabna je na primer Veš kaj ješ za katero stoji Zveza potrošnikov Slovenije. Gre za enostavno aplikacijo, ki vam omogoča da s kamero telefona doma ali v trgovini fotografirate črtno kodo živila in s tem pridobite informacije o njegovi sestavi. Na ta način boste lažje oblikovali zdrave obroke, ki vsebujejo ustrezna hranila. Kadar ste v naglici in nimate časa za pripravo ustreznega obroka pa si lahko pomagate z aplikacijama eHrana ali Wolt in na dom ali v službo naročite že pripravljen zdrav obrok. Pri prehranjevanju le pazite, da zraven zaužijete tudi zadostno količino tekočine, najbolj priporočljivo vode.

Promocijsko gradivo

Neskončna zakladnica uporabnih vsebin

To je le nekaj digitalnih »pomočnikov«, ki vam pomagajo postaviti urnik vadb in vas tudi voditi na vaši poti do zdravega duha v zdravem telesu. Še več pa jih lahko poiščete v trgovini AppGallery in s pomočjo univerzalnega iskalnika Petal Search.

Več o trgovini AppGallery poiščite tukaj, dodatne informacije o iskalniku Petal Search pa preberite na tej povezavi.

Promocijski material

Vabimo vas, da sodelujete v kratki Huawei raziskavi in odgovorite na nekaj vprašanj o uporabi aplikacij na vaših pametnih napravah.