8. 2. 2021, 11:43 | Vir: STA

Svetovno prvenstvo v biatlonu priložnost za dvig prepoznavnosti slovenskega turizma

Stanko Gruden/STA

Pokljuka bo kmalu gostila svetovno prvenstvo v biatlonu, velik mednarodni športni dogodek pa v Slovenski turistični organizaciji vidijo tudi kot priložnost za dvig prepoznavnosti in ugleda Slovenije kot turistične destinacije in gostiteljice vrhunskih športnih dogodkov. Zanimanje za televizijski prenos prvenstva je izredno veliko, izpostavljajo.

Svetovno prvenstvo bo na Pokljuki potekalo med 9. in 21. februarjem, po napovedih pa naj bi si ga ogledalo več kot 130 milijonov gledalcev po vsem svetu. Neposredno bodo tekmovanje prenašale televizijske postaje v 22 državah, med drugim tudi v Avstriji, Italiji, Nemčiji, Češki, Slovaški, Poljski, Rusiji, Franciji, Danski, Finski, Norveški, Švedski, Švici, Kitajski in ZDA, so zapisali na Slovenski turistični organizaciji (STO).

Velike mednarodne športne dogodke na STO vidijo kot odlično priložnost za dvig prepoznavnosti ter ugleda Slovenije kot privlačne turistične destinacije, še posebej za aktiven oddih in priprave športnikov ter pozicioniranje Slovenije kot odlične gostiteljice najzahtevnejših športnih dogodkov. "Številne mednarodne športne prireditve, ki jih gosti Slovenija, potekajo z edinstveno naravno kuliso, kar ljubitelje aktivnega oddiha navdihuje k obisku Slovenije," so zapisali v sporočilu za javnost.

STO sicer že vrsto let sodeluje pri velikih športnih dogodkih s ciljem izpostavitve Slovenije in znamke I feel Slovenia. V okviru svetovnega prvenstva v biatlonu na Pokljuki se bo Slovenija gledalcem v promocijskem spotu, ki ga je pripravila organizacija, predstavila kot privlačna zimska destinacija. "Slovenija in slovenski turizem bosta izpostavljena v komunikaciji dogodka s strani organizatorjev ter na družbenih omrežjih, še posebej pa v komunikaciji s tujimi in domačimi predstavniki medijev," so dodali.

Eno od vodil letošnjega svetovnega prvenstva na Pokljuki bo tudi trajnost. Mednarodna biatlonska zveza (IBU) se je namreč odločila, da bo ubrala "zeleno" pot in v trajnostni strategiji 2020-2030 začrtala smernice, s katerimi bi biatlon postal vodilen na področju trajnosti v športu. Kot so poudarili na STO, bo s sloganom Pokljuka brez plastike letošnje prvenstvo pilotni projekt za zmanjšanje uporabe plastičnih izdelkov za enkratno uporabo na množičnih prireditvah. "Trajnostna usmeritev letošnjega tekmovanja utrjuje ugled Slovenije kot trajnosti zavezane destinacije," so še prepričani.

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel