13. 5. 2022, 12:22 | Promocijska objava

3 jutranje navade, ki vam bodo polepšale dan

Barcaffe
3 jutranje navade, ki vam bodo polepšale dan (foto: Barcaffe)

Jutra – nekomu najlepši del dneva, drugi bi jih raje kar prespali. A delovni dnevi pogosto zahtevajo zgodnje prebujanje, ki se ga številni kar ne morejo navaditi. Kaj storimo, da si polepšamo prve jutranje ure? Vse, kar potrebujemo, je dobra rutina!

Ko avtomatiziramo svoja jutra, razvijemo navade, ki končajo izčrpavajoče dejavnosti, kot so dremeži, odločanje, kaj jesti ter neumorno pomikanje gor in dol po ekranu mobilnega telefona. Odločitev početi stvari, ki spodbujajo dobro počutje in jutranji zagon, je prvi korak do jutranjih navad, ki vam bodo dobro voljo pomagale držati ves dan.

1. Pospravite posteljo

Drži, pospravljanje postelje je tehnično opravilo, vendar je lahko tudi preprost korak, da se počutite dobro. Razlogi so številni: veliko pripomore k temu, da je tako vaš prostor kot um manj obremenjen, spodbuja dobro higieno spanja (kdo ob koncu dneva ne želi leči v sveže postlano posteljo?), prav tako pa podzavestno opravi tudi nekaj psihološkega dela.

2. Odložite prebiranje novic na družbenih omrežjih

Vsakič, ko preverimo svoje telefone, še posebej po dolgi odsotnosti, na primer, ko spimo, v svoj možganski prostor povabimo poplavo nepotrebnih informacij, ki nam preusmerijo tok jutranjih misli, slabe novice pa zagrenijo dan. In za mnoge od nas velja, da ko enkrat preverimo telefone, ostanemo nanje precej priključeni do konca dneva. Zakaj ne bi ta opravek vsaj za nekaj časa odložili ali pa navado zamenjali s kratkim razgibavanjem telesa?

3. Nasmejte se ob dobri kavi

Prihranite čas in si skuhajte kavo, ki je pripravljena v manj kot minuti. Priprava turške kave Barcaffè Black'n'Easy je povsem enostavna: vsebino vrečke stresete v skodelico, prelijete jo z vročo vodo in kava je pripravljena. Da bi vam še dodatno polepšali jutra, pa so na Barcaffè pripravili serijo zabavnih videoposnetkov po ogledu katerih, se vam bo prepevalo še ves dan. Tu je eden od njih: