2. 8. 2022, 12:00 | Promocijska objava

Pošta Slovenije pri spletnem nakupovanju poenostavila še tisti zadnji korak - plačevanje po povzetju

Pošta Slovenije

Kolikor je spletno nakupovanje že samo po sebi nadvse priročno, pa se je včasih lahko zapletlo pri plačevanju po povzetju, če ob dostavi paketa pri sebi nismo imeli gotovine. To poletje pa bo Pošta Slovenije poskrbela, da bo za vselej rešena tudi ta zagata. Pismonoše, ki dostavljajo paketne pošiljke, in poštna okenca poslovalnic (razen pogodbenih pošt), bodo namreč opremljeni z dodatnimi POS-terminali za brezgotovinska plačila po povzetju. To pa še ni vse!

Nič več skrbi glede gotovine

Pri spletnem nakupovanju Slovenci v primerjavi z drugimi evropskimi uporabniki nadpovprečno pogosto izberejo opcijo plačilo po povzetju. Več kot 40 % kupcev plača izdelke, naročene pri slovenskih spletnih trgovcih, ob prejemu pošiljke. Zato je Pošta Slovenije poskrbela, da bo ta oblika plačevanja zdaj še bolj enostavna, saj bo z dodatnimi POS-terminali vedno zagotovljeno brezskrbno brezgotovinsko plačevanje.

To preprosto pomeni, da uporabnikom storitev Pošte Slovenije odslej ne bo treba več poskrbeti za dvig gotovine pred prejemom paketa v primeru plačila po povzetju.

S POS-terminali bodo v kratkem opremljeni pismonoše, ki dostavljajo paketne pošiljke, in poštna okenca poslovalnic (razen pogodbenih pošt) po Sloveniji, kasneje pa tudi pogodbene pošte. Na tak način bodo kupci izdelke, naročene v spletni trgovini, plačali s kartico brez provizije, torej enako, kot če bi blago kupovali v fizični trgovini.

Upravljanje s paketi preko nove spletne točke

Pošta Slovenije ob tem v kratkem uvaja tudi enotno vstopno točko na spletu, kjer bodo imeli registrirani upoabniki zbrane vse informacije in podrobnosti o svojih pošiljkah. S tem bo omogočeno enostavno, hitro in pregledno upravljanje s pošiljkami, med drugim tudi urejanje naslovnikovega naročila.

A brez skrbi - registracija ne bo obvezna. Moja.posta.si bo na klik dosegljiva tudi neregistriranim uporabnikom.

Uvedbi portala moja.posta.si bo sledila mobilna aplikacija in še nekatere druge možnosti, kot so nastavitev priljubljenega mesta prevzema (PS Paketomat, paketnik, dogovorjeno mesto ipd.), pooblastilo drugim uporabnikom za prevzem pošte (stalno ali enkratno) in digitalno obvestilo o prispeli pošiljki. Uporabnik tako ne bo več prejel tiskanega sporočila o prispeli pošiljki v nabiralnik, ampak bo aplikacija preprosto poslala SMS obvestilo.

Pošta Slovenije svojim uporabnikom zagotavlja vrsto enostavnih rešitev, sedem različnih načinov dostave in prevzem pošiljk na več kot 1.100 prevzemnih mestih. Iz raziskave zadovoljstva strank izhaja, da je 94 % uporabnikov paketnih storitev dostavo Pošte Slovenije ocenilo z oceno odlično.