Uporabniki hvalijo njeno kakovost, dostopnost in to, da za precej nižjo ceno dobijo izdelke, ki se lahko primerjajo z luksuznimi znamkami.
e.l.f. Cosmetics sodi med kozmetične znamke, ki so v zadnjih letih pridobile skoraj kultni status, pri tem pa so ji izdatno pomagala družbena omrežja, posebej TikTok. Uporabniki hvalijo njeno kakovost, dostopnost in to, da za precej nižjo ceno dobijo izdelke, ki se lahko primerjajo z luksuznimi znamkami.
Tako je že pred časom postal viralen izdelek e.l.f. Halo Glow Liquid Filter, ki so ga številni primerjali z mnogo dražjim Hollywood Flawless Filter znamke Charlotte Tilbury. A slovenske uporabnice, ki so ga želele preizkusiti, so ga morale naročiti prek spleta ali pa se ponj odpraviti v tujino, najlažje kar čez lužo, kjer je znamko e.l.f., glede na to, da gre za ameriško podjetje, mogoče kupiti na vsakem koraku, tudi v trgovskih verigah, kot so Target, Walmart in CVS.
Pri nas je bila sicer pred leti nekaj časa prisotna v Müllerju, a so se nekatere uporabnice pritoževale, da je bila izbira izdelkov veliko manjša kot v tujini, cene pa višje.
Kakorkoli, zdaj je e.l.f. končno spet dostopna tudi v Sloveniji. Da jo imajo na zalogi, so te dni sporočili iz drogerije Douglas na Kongresnem trgu, kjer vabijo vse lepotne navdušenke, da pridejo preizkusit tako viralne kot manj poznane izdelke.
@douglas_slovenija Dobrodošli v Douglas parfumerijo na Kongresnem trgu, kjer smo končno dobili Elf kozmetiko ✨✨😍😍 #elf #douglasslovenija #beauty #makeup #fyp #foryoupage ♬ Seventeen - Marina and The Diamonds
Etična in dostopna znamka
Znamka e.l.f. (Eyes Lips Face) je nastala leta 2004 v ZDA. Ustanovila sta jo Joseph Shamah in Scott-Vincent Borba, danes pa ima sedež v Oaklandu v Kaliforniji. Že od začetka sta ustanovitelja gradila na ideji, da kakovostna ličila ne smejo biti rezervirana samo za višji razred, zato so njihovi izdelki cenovno dostopni, hkrati pa sledijo trendom in zahtevam trga.
Posebna odlika znamke je, da izdelkov ne testirajo na živalih, hkrati pa so skoraj vsi izdelki tudi veganski. Poleg ličil e.l.f. ponuja tudi negovalno kozmetiko ter različne pripomočke za nanašanje ličil.
Vse to je gotovo pripomoglo k priljubljenosti znamke: cenovna dostopnost pomeni, da lahko sploh mlajši potrošniki nenehno preizkušajo nove kozmetične trende, ne da bi za to zapravili preveč. Poleg tega se e.l.f. odlično povezuje z generacijo, ki je zrasla ob Instagramu in TikToku – njihovi izdelki pogosto postanejo viralni in sprožijo nove lepotne trende.
Prav kombinacija prijaznih cen, etičnega pristopa in močne digitalne prisotnosti je razlog, da je znamka v manj kot dveh desetletjih postala globalni fenomen.