Najhitreje rastoča premium znamka vozičkov Joolz predstavlja svojo najnovejšo pridobitev – Joolz Aer2, prenovljeno različico njihovega najbolj prepoznavnega vozička! Novi Aer2 je sinonim za izjemno enostavno uporabo – vse, kar potrebujete, lahko naredite z eno roko: zložite, vozite, prilagajate. Staršem tako podarja točno tisto, česar jim največkrat primanjkuje – dodatno roko!
Če imate občutek, da potrebujete tri roke – eno za otroka, drugo za torbo in tretjo za vse preostalo – vas bo Joolz Aer2 navdušil. V nekaj sekundah z eno roko zložite voziček (v samostoječi položaj), ga usmerjate, nastavite naslon v ležeč položaj, podaljšate oporo za nogice ali prilagodite varnostni pas. Resnično enostavno. Genialno!
Novi Aer2 tehta le 6,5 kg, zaradi česar je idealen za mestno življenje, vsakodnevne opravke in predvsem – za potovanja! Ko ga zložite, zavzame le 44 × 53 × 23,5 cm, zato ga brez težav vzamete tudi na letalo. Voziček je opremljen s priročnim naramnim pasom, ki omogoča enostavno nošenje čez ramo.
Primeren je od rojstva do 22 kg, ima ergonomski sedež, ki se popolnoma zloži v ležeči položaj, v avgustu pa bo na voljo tudi kompatibilna prenosna košara. In kar je najboljše – voziček lahko zložite skupaj s košaro! Kompaktno in brez kompromisov pri udobju.
Druge novosti vključujejo: več prostora za hojo, izboljšana sprednja kolesa, večja košara (do 8 kg) in nova torba. Ohranili pa so tudi podaljšano SPF50 streho z zračenjem, ki je bila tako priljubljena že pri predhodnem modelu Aer+.
Tako kot vsi Joolz vozički je tudi Aer2 zasnovan trajnostno – na voljo je v 6 barvah iz recikliranih plastenk (PET), z embalažo, ki jo lahko ponovno uporabite ali reciklirate. Poleg tega ima 10-letno prenosljivo garancijo, Joolz za vsak prodani voziček posadi drevo. Vsak korak (in sprehod) šteje.
Priporočena maloprodajna cena vozička Joolz Aer2 znaša 469,99 evra, na voljo pa je v Baby centru, v njihovi spletni trgovini in v drugih specializiranih trgovinah z otroško opremo.
Prvo vozičkanje? V čarobnem okolju Dvorca Janković
Novi Joolz Aer2 so predstavili na edinstvenem dogodku, ki je potekal na Hrvaškem, v razkošnem ambientu Dvorca Janković v Suhopolju. Dogodek je bil pravo doživetje – med pogostitvijo v velikih sobanah, s kreativnimi delavnicami in snemanjem video vsebin so udeleženci voziček preizkusili v praksi. In ne samo to – najbolj zabaven trenutek dneva je bil zagotovo, ko je zmagovalna skupina v ustvarjalnem izzivu posnela 'reel', v katerem so voziček potisnili kar v bazen – in dokazali, da se Joolz Aer2 znajde tudi v "mokri" situaciji.
View this post on Instagram
Kot je povedala ena izmed udeleženk dogodka, vplivnica Špela Ilovar: "Ko sem ga prvič zagledala, sem se v ta voziček čisto zaljubila. Predvsem zato ... Malce mi je namreč žal, ker že na začetku, ko sem pričakovala otroka, nisem poleg vzela te košare, ki omogoča, da se res enostavno in hitro zloži skupaj in si že pripravljen, "hop" na letalo. Všeč mi je podaljšek za nogice, barva, kolesa ... res vrhunski in kvaliteten. V sekundi ga zložiš, daš na ramo in "gas"!"
S pomočjo aplikacije Strava boste lahko nabirali korake in beležili svoje predloge vozičkarskih poti ter jih delili z drugimi. Voziček se je izkazal kot izjemno stabilen, lahkoten in odziven tudi na bolj neurejenih površinah. Prva vožnja? Navdušujoča.
O blagovni znamki Joolz
Joolz je nizozemska premium znamka otroških vozičkov in dodatkov, ustanovljena leta 2004 v Amsterdamu, ki združuje funkcionalnost, estetiko in trajnost. Njihovo vodilo je "pozitiven dizajn", kar pomeni ustvarjanje izdelkov, ki staršem olajšajo vsakdan in hkrati prispevajo k boljši prihodnosti za otroke. Zmeraj jih vodita dobra volja in humor, ki jih spremljata tudi kot slogan na lončkih za kavo - "Tired but happy. But tired. Joolz". Kreativnost, dobra volja in stalna usmerjenost k rešitvam.
Vsi Joolzovi vozički so zasnovani z mislijo na ergonomijo, enostavno uporabo in trajnost – uporabljajo reciklirane materiale, embalažo, ki jo je mogoče ponovno uporabiti, ter ponujajo 10-letno prenosljivo garancijo. Poleg tega za vsak prodani voziček posadijo drevo v svojem "Birth Forest" programu, s čimer prispevajo k bolj zelenemu planetu.
O blagovni znamki Baby Center
Baby Center je zvest sopotnik staršev že več kot 30 let. Oblikovali so tri produktne linije – BC baby, BC play in BC style – in kupcem na pregleden način približali ponudbo, ki je na enem mestu ne boste našli nikjer drugje. Z veliko mero odgovornosti, izkušenj in strokovnosti se posvečajo celoviti ponudbi na enem mestu, poskrbijo za učinkovito ter skrbno svetovanje vse od časa nosečnosti pa do obdobja, ko otroci prestopijo prag zgodnjih najstniških let.
Baby Center ostaja prva izbira otrok in staršev. Postavlja jih v osrčje svojega delovanja in z njimi tke zaupanja vredne vezi, vse od vesele novice, da prihaja dojenček, pa do priložnostnih nakupov, ko iščete darilo za rojstni dan. Brezplačni Klub Baby Center združuje že skoraj pol milijona uporabnikov, ki so deležni posebnih klubskih ugodnosti. Izkoristite jih lahko v kar 50 trgovinah Baby Center po Sloveniji ter v spletni trgovini babycenter.si.