13. 4. 2022, 18:00 | Vir: STA

Tradicija se nadaljuje! Prihaja Festival čokolade

Profimedia

Po dveh letih premora zaradi epidemije covida-19 se vrača tradicionalni, že deveti Festival čokolade. Letos bo drugačen - kako? 

Na novinarski konferenci v Radovljici je v. d. direktorice javnega zavoda Turizem in kultura Radovljica Kaja Beton povedala, so zelo veseli, da se festival po dveh letih znova vrača. Kot opažajo, se tega veselijo tudi dosedanji obiskovalci.

Obseg letošnjega festivala čokolade, ki bo potekal 23. in 24. aprila, bo nekoliko manjši kot v predkoronskih časih, saj bo prizorišče omejeno. Zaradi velike rasti stroškov pa bo prvič uvedena tudi vstopnina.

Obisk dogodka je bil vedno dober, pred dvema letoma se ga je v treh festivalskih dneh udeležilo 55.000 ljudi.

Letos so festivalsko prizorišče omejili na park, kjer je sicer tudi prejšnja leta potekala glavnina festivalskih dogodkov. Razlog za to je bila negotovost v času, ko so pripravljali dogodek, saj so pričakovali, da bodo tudi med samim festivalom veljali določeni epidemiološki ukrepi. Štetje obiskovalcev in kontroliran vstop na prizorišče pa bi lahko zagotavljali samo na tej lokaciji.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Radovljica Chocolate Festival (@festivalcokolade)

Zaradi omejitve prostora omejena tudi ponudba 

Zaradi omejitve prostora bo ponudba osredotočena le na čokolado, in ne več tudi na različne čokoladne sladice. Na festivalu bo sodelovalo 20 čokoladnic, kar pa ni bistveno manj kot prejšnja leta. Nekaj čokoladnic je med epidemijo sicer prenehalo delovati, štiri pa se bodo na festivalu predstavile prvič. Med sodelujočimi bosta tudi italijanska in hrvaška čokoladnica.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Radovljica Chocolate Festival (@festivalcokolade)

Sodelovala bo tudi Gorenjka, ki letos praznuje 100 let in pripravlja posebno, 100-kilogramsko čokolado.

Med novimi čokoladnicami je lani odprta Radolška čokolada, ki je z ajdovo hrustljavo pralino zmagovalka letošnjega natečaja za naj pralino festivala. Na tekmovanju, na katerem je praline ocenjevalo avstrijsko podjetje Zotter, je sodelovalo pet slovenskih čokoladnic. Ob tem se je znova pokazala njihova velika inovativnost pri okusih, ki jo s tekmovanjem, kot je izpostavila Betonova, tudi spodbujajo.

Na festivalu bo potekal uveljavljen način degustacije z degustacijskimi kuponi, pri čemer bo komplet štirih kuponov stal tri evre. Letošnja novost pa bo vstopnina. Ta bo sicer veljala le za odrasle obiskovalce in bo znašala pet evrov. Vstopnice je mogoče kupiti vnaprej ali pa na dan dogodka na samem licu mesta.

"Smo v takšnih časih, ko se dražijo že osnovne surovine, enako celoten program in infrastruktura festivala," je o razlogu za uvedbo vstopnine povedala Betonova. "Morali smo se odločiti, ali zmanjšamo program in festival naredimo bolj v smislu sejma ali pa uvedemo bodisi vstopnino bodisi parkirnino," je pojasnila.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Radovljica Chocolate Festival (@festivalcokolade)

Okolju prijazne odločitve 

Na festivalu se trudijo uvajati okolju prijazne prakse, tako bodo letos uporabljali kozarce za večkratno uporabo. Obiskovalce pa spodbujajo tudi, naj na festival pridejo z javnim prevozom. Letos je možnost le z avtobusom, saj bo železniška proga zaradi prenove v tem času zaprta.

Oba festivalska dneva, torej v soboto in nedeljo bodo potekali različni koncerti, otroške kulinarične delavnice ter zabavna in športna animacija. Na Linhartovem trgu pa si bodo lahko obiskovalci ogledali staro mestno jedro Radovljice in si oddahnili od festivalskega vrveža.

"Festival v Radovljici vsekakor ostaja," je zagotovil župan, ki je prepričan, da bo prihodnje leto ob normalnem epidemiološkem stanju znova tudi večji, kot je letos. "Odločitev zavoda, da se je letos odločil za malo manjše prizorišče in drugačen koncept, se mi zdi dobra, sem pa optimist, da bomo v prihodnje prišli nazaj na izhodiščno točko preteklih festivalov," je dejal.

Spremljajte Metropolitan na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.