A. Kl. | 22. 12. 2021, 13:00

Burberryjeva bleščeča "zrcalna gora" na korejskem otoku Džedžu

Burberry

Pri britanski luksuzni modni hiši Burberry so prejšnji mesec za svojo pop-up trgovino na otoku Džedži v Južni Koreji izdelali pravo pravcato goro iz zrcal.

Zgradba z valovitim sijajem in površinami je odsevala okoliške gore in hkrati posnemala obliko gore Hallasan, v katere vznožju so jo postavili. Razstavno-prodajni prostor, ustvarjen posebej za predstavitev njihove nove kolekcije oblačil za na prostem, je združil naravo s tehnologijo in umetnostjo in je del serije Burberryjevih pop-upov "The Imagined Landscapes" po vsem svetu - v pripravi je že projekt v Šanghaju.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Burberry (@burberry)

"Nahaja se v zrcalni skulpturi, ki se dviga iz pokrajine in jo oblikujejo arhitekturne obrisne linije, navdihnjene z zemljevidi. V notranjosti obiskovalci vstopijo v inovativen prostor, v katerem se stikata digitalno in fizično - vključno z našo potopno umetniško instalacijo z interaktivnimi filmskimi deli treh umetnikov, od katerih so vsa povezana z naravo," so o pop-up trgovini zapisali na spletni strani modne hiše.

Zaradi odsevne fasade, izdelane iz polikarbonatnega zrcalnega materiala, je struktura že od daleč pritegnila pozornost obiskovalcev, z njene razgledne ploščadi pa se je odprl panoramski razgled na goro Sanbang, ki se prav tako nahaja na otoku, in na okoliško morje.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Burberry (@burberry)

Streljaj stran so uredili kavarno Thomas’s Cafe (imenovan po ustanovitelju znamke Thomasu Burberryju), v prepoznavnih Burberryjevi svetlo bež barvni shemi in s poudarki njihovega živalskega kraljestva. Gostje so se lahko sladkali z dobrotami izpod prstov uglednega korejskega slaščičarskega mojstra Justina Leeja.

Za obraz s projektom povezane kampanje, ki navdih črpa iz naravne lepote otoka in slavi svobodo gibanja na prostem, so izbrali korejskega zvezdnika, igralca in pevca Cha Eun-wooja, ki ima na Instagramu prek 25 milijonov sledilcev.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 차은우 (@eunwo.o_c)

Burberry je sklenil tudi petletno partnerstvo z neprofitno organizacijo Jeju Olle Foundation, katere cilj je "ohraniti naravne lepote otoka in omogočiti stalen dostop javnosti".