D.H. | 26. 8. 2020, 13:25
Modna znamka Kenzo Parfums in muzej Louvre združila moči za impresiven cvetlični vrt
Modna znamka Kenzo se že vrsto let predstavlja pod sloganom 'svet je lep'. V želji, da bi svet naredili še lepši, je modna znamka združila moči z narodnim muzejem Louvre v središču Pariza in postala prav posebna zaveznica prečudovitih vrtov Tuileries.
Na vrtovih muzeja se razprostirajo cvetlične grede, na katerih bodo odslej cvetele živopisne cvetlice, ki bodo odražale trenutne razstave v muzeju. V luči stoletij umetnostne zgodovine bodo cvetne kompozicije spremljale promocijo tako muzeja, kot tudi celotnega posestva v lasti Louvra.
Poletne cvetne aranžmaje so v povezavi z aktualno razstavo 'Telo in duša, od Donatella do Michelangela – italijanske renesančne skulpture' zasnovali krajinski vrtnarji nacionalnega posestva muzeja Louvre in vrtov Tuileries. Po besedah vrtnarjev, vrtovi sedaj odražajo izraznost telesa in čustva duše. Odtenki drzno rdeče prebujajo divje strasti, harmonija rožnate pa umirja z milino in lahkotnostjo. Med tem dušo predstavljajo arhitekturne teksture cvetlic.
A tisto, kar zares šteje, je pokroviteljstvo znamke Kenzo Parfums, ki je postala – kot so to poimenovali sami – bio-umetniška zaveznica vrtov. Njihova podpora bo omočila, da imajo na vrtovih dva nasada rož letno, vrtovi pa bodo poleti zavzemali 2.600 m2 in spomladi 2.000 m2 površin. Vsako leto bodo tako vrtnarji na vrtovih Tuileries posadili preko 60.000 cvetnih čebulic. 130 m2 površine bo obenem namenjeno prav posebni cvetlici – maku. Ti bodo cveteli kot poklon KENZO maku, cvetlici, ki se že dve desetletji bohoti na dišavi Flower by Kenzo.