4. 3. 2021, 12:00 | Promocijska objava

Največja in najsodobnejša Alpinina prodajalna v BTC-ju zasnovana z misijo na uporabnika

Promocijsko gradivo

Svetovni splet in fizične prodajalne so se lani v le osmih mesecih soočile s transformacijo, ki so jo strokovnjaki na podlagi ustaljenega tehnološkega in gospodarskega tempa predvideli v desetih letih – torej do leta 2030. Izziv transformacije je predstavljal veliko preizkušnjo tako za svetovna kot tudi slovenska podjetja – tudi Alpino – ki pa je v tej specifični situaciji, kljub vrsto izzivom, videla priložnost za ravoj in napredek.

Na situacijo z epidemijo so se v Alpini odzvali s strateškim pogledom v prihodnost, saj so, ne glede na čase, ko je v naslednjem dnevu stoodstotno zagotovljeno le spletno nakupovanje, razmišljali, kako se bodo kupcem prilagajali in jim zagotovili najboljšo možno nakupovalno izkušnjo tudi v časih, ko bodo fizične prodajalne zopet odprte in bo znova mogoče prepletanje vse bolj priljubljene tako imenovane 'online-offline' nakupovalne izkušnje.

Prav zaradi zavedanja pomembnosti fizičnega stika z izdelki, celostnega svetovanja in nakupovanja v fizičnih prodajalnah, kljub nenehnim napredkom in izboljšavam izkušenj spletnega nakupovanja, so se v Alpini v času pred drugim valom zaprtja prodajaln, konec preteklega leta, odločili za celovito prenovo njihove največje prodajalne Alpina v ljubljanskem nakupovalnem centru BTC. Zasijala je v sodobni in izčiščeni podobi, ki temelji na premišljeno zasnovanih arhitekturnih potezah in umestitvi izdelkov v prodajni prostor. S tem sporoča, da se v prenovljenih prostorih nahajajo le najboljši in najkakovostnejši izdelki.

Promocijsko gradivo

Usmerjenost na uporabnika

Promocijsko gradivo

Poleg vizualne podobe so v Alpini ob prenovi v mislih vselej imeli uporabnika in dodano vrednost, ki mu jo lahko ponudijo. S tehnološko naprednim skenerjem, ki izmeri specifike stopala, s pridobljenimi podatki pomagajo stranki do optimalnega prileganja obutve in udobja pri športni– pohodni-, smučarski- ali obutvi za smučarski tek.

Z izbiro naravnih in prvinskih materialov, kot sta les in kamen, so v prodajnem prostoru ustvarili občutek domačnosti in pristnosti, ki si spretno podajata roko s sodobnostjo. Pazljivo zasnovan interior uporabniku omogoča, da iz ponudbe takoj izlušči, kar išče. Pomemben del nakupovalne izkušnje je vsekakor tudi prijazno prodajno osebje, ki nudi celostno storitev svetovanja. S svojo strokovno usposobljenostjo znajo usmeriti in vam predstaviti specifike obutve, ter vam tako poenostavijo izbiro popolnega para za vas.

»Slovensko obutveno podjetje Alpina se pri uporabnikih pozicionira kot ponudnik za vse starostne skupine in različne namembnosti.«

Največji izziv, ki izhaja iz vse zahtevnejših potreb in želja potrošnikov, pa je bilo povezati spletno (online) in fizično (offline) nakupovanje. Gradijo na čim bolj učinkovitem povezovanju teh dveh izkušenj, saj se zavedajo, da proces nakupovalne izkušnje ne poteka vedno v isti smeri; najprej spletno raziskovanje nato fizično nakupovanje ali sprva fizično raziskovanje in nato nakupovanje na spletu, temveč je to odvisno življenjskega stila, želje ali trenutne potrebe posameznika.    

Promocijsko gradivo

Začutite tradicijo na krilih inovacij

Prenovili so zunanjost prodajalne in celotni prodajni oddelek modne obutve v pritličju. Prodajalna obiskovalce že zunaj vabi z novim kovinskim pročeljem ter velikim, ponoči osvetljenim, napisom Alpina na strehi. Nad vhodom v notranjost so izpostavljeni logotipi vseh Alpininih blagovnih znamk – Alpina Sports, Alpina Fashion, Peter Kozina, Peko in Binom.

»Alpina je še eno izmed redkih slovenskih proizvodnih podjetij, ki združuje lokalnost, kakovostno izdelavo in nenehno stremljenje k razvoju visokokakovostne obutve, kar je njena glavna identiteta in gonilna sila.«  

Promocijsko gradivo

Preplet tradicije, bogatega čevljarskega znanja, dediščine, ljubezni do čevljarstva in predanosti, ki tlakuje pot prepoznani inovativnosti, se čuti na vsakem koraku in kot obiskovalec skorajda izgubiš občutek, da si v klasični prodajalni. Ob vstopu v najsodobnejšo in največjo prodajalno Alpina nas pričaka impozantna avla, kjer nas nagovori slika čevljarja, ki jo na tleh nadgradi avtohtona kamnina iz okolice Žirov, pogled pa se ob straneh odpira v sodobno zasnovano notranjost.
 
Kljub temu, da se prodajni prostor nahaja v dveh nadstropjih, se ta s sodobnimi arhitekturnimi elementi povezuje v enovito zgodbo sodobne prodajalne. Koncept pozicioniranja produktnega portfelja asortimana sledi logiki blagovnih znamk, ki so premišljeno umeščene v prostor. Vsaka od njih sporoča svoje ključne unikatne prednosti – od sodobnega dizajna in višjega cenovnega pozicioniranja pri blagovni znamki Peter Kozina do udobnosti preko različnih širin na modnem segmentu znamke Alpina Fashion. Alpino na športnem segmentu v sam globalni vrh uvrščajo značilni zmagovalni rdeče-črni čevlji za tek na smučeh, ki jih nosijo tekmovalci svetovnega pokala, sledijo jim inovativni smučarski čevlji z integriranim sistemom gretja Intemp, med Slovenci pa je zagotovo najbolj priljubljena vrhunska pohodna obutev.
 
Slovensko obutveno podjetje se tako pri uporabnikih pozicionira kot ponudnik za vse starostne skupine in različne namembnosti, kar je izjemnega pomena tako z gospodarskega vidika kot tudi z vidika uporabnikov, saj na enem prodajnem mestu najdejo obutev za vso družino

Promocijsko gradivo