P.M. | 23. 2. 2023, 13:49

Obiskovalci modne revije v Milanu niso mogli verjeti svojim očem: v ozadju odra je bilo nekaj nepričakovanega

Profimedia

V svetovni prestolnici mode se trenutno predstavljajo najbolj priznani oblikovalci. S čim je eni od znamk uspelo pritegniti posebno pozornost?

Čeprav obiskovalci modnih revij niso ravno znani po tem, da bi bili preveč staromodni ali zadržani, so jih pri znamki oblačil Diesel ne letošnjem Milanskem tednu mode vendarle nekoliko šokirali. Italijanska blagovna znamka je svojo kolekcijo jesen-zima 2023 predstavila tako, da je bilo v ozadju več kot 200.000 Durexovih kodomov. Kot so razložili, so s to potezo želeli osveščati o varni spolnosti.

Kreativni direktor Diesla Glenn Martens je v izjavi za javnost dejal: "Pri Dieslu se radi zabavamo in glede tega smo resni. Zabavajte se, spoštujte drug drugega in bodite varni."  Spremljevalna tehno zvočna glasbena podlaga je bila prepletena z zvokom stokanja, kar je okrepilo sporočilo, da Martens želi premikati meje.

Manekenke in manekeni so se po modni pisti sprehajali okoli plazu kondomov v kavbojkah z izjemno nizkimi pasovi, v prosojnih mrežastih in čipkastih oblekah ter strganih oblačilih. Celotna kolekcija raziskuje teme, kot so spolna svoboda, užitek in eksperimentiranje, je poročal CNN Style.

Pri Dieslu so znani po svojem precej provokativnem marketingu in luksuznih kavbojkah. V zadnjih treh letih, odkar je Martens prevzel mesto kreativnega direktorja, še bolj eksperimentirajo z džinsom, čipkami in drznim uličnim videzom. Septembra lani je znamka prav tako pritegnila veliko pozornosti, saj so na predstavitvi kolekcije pomlad-poletje 2023 postavili napihljivo ladjo, ki si je prislužila Guinnessov svetovni rekord za največjo napihljivo strukturo na svetu.

 
 

Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del