Uredništvo | 22. 1. 2024, 09:18
Sporni oglas znamke H&M sprožil val ogorčenja: "Kaj hudiča je to?! H&M seksualizira otroke!"
H&M je bil prisiljen umakniti oglas za šolsko uniformo, ker se je javnost zgražala, da gre za seksualizirani oglas dveh mladih deklet, geslo pa se je glasilo "poskrbite za obrnjene poglede".
Velikan oblačil H&M je bil prisiljen umakniti oglas za šolsko uniformo z geslom "poskrbite za obrnjene poglede" zaradi ogorčenja javnosti, padale so obtožbe, da oglas seksualizira otroke. Znamka se je soočila s kritikami zaradi oglaševalske kampanje Nazaj v šolo, ki je prikazovala dve mladi dekleti v oblekah do kolen, ki se v zapeljivi pozi ozirata nazaj čez ramo.
Fotografija je razjezila aktiviste, vključno s feministko Melindo Tabkard Reist. "Kakšen je namen te vaše objave na Facebooku?" je zapisala. "Šolska dekleta praviloma ne želijo 'pritegniti pozornosti'. Večina, s katerim sodelujem v šolah, želi, da bi jih pustili na miru, saj se hočejo samo učiti in zabavati."
Svoje ogorčenje je izrazila tudi psihologinja dr. Pam Spurr, ki je v objavi na X zapisala: "Vaš gnusen oglas ugaja pedofilom in jim sporoča, da je v redu, če si poželijo dekleta. Bojkotirajte H&M. Sramotno izkoriščanje deklet."
Drugi uporabnik je dejal: "Kaj hudiča je to?! H&M seksualizira otroke." Nekateri so ga označili za neustrezen oglas, ko pa je znamka podala opravičilo, so nekateri to sprejeli, vendar dodali, da znamka "še ni naslovila, kako je kdo znotraj podjetja prišel do tako slabe presoje pri naročilu in odobritve tega oglasa".
Znamka je na družbenih omrežjih komentirala: "Ta oglas je zdaj odstranjen. Globoko nam je žal za žalitev, ki jo je povzročil, in preučili bomo, kako predstavljamo kampanje v prihodnje."