Živa Avžner | 24. 8. 2021, 11:55

Zlata Zavašnik, direktorica znamke SENS, razkrije, kaj nas najbolj zmoti na oblekah drugih

Zlata Zavašnik, direktorica blagovne znamke moških oblačil SENS

Ana Gregorič

Zlata Zavašnik je direktorica, ustanoviteljica in oblikovalka blagovne znamke moških oblačil SENS, ki si je že med študijem oblikovanja v Ljubljani želela razviti nekaj svojega. Njena kombinacija oblikovalke in podjetnice se je izkazala za veliko prednost, saj je zaznala tržno nišo na področju moških oblek. Na moško modo izpod spretne roke Zavašnikove prisega tudi gledališki, filmski in televizijski igralec Sebastian Cavazza.

M: Kaj predlagate moškemu, ki še išče svoj stil?

Če želi raziskovati sam, mora biti pripravljen na to, da bo moral vložiti več časa in da bo verjetno kupil kar nekaj izdelkov (pre)več, preden bo, če bo, ugotovil, kaj je tisto, kar je pravo zanj. Predlagala bi, da si omisli svetovalca.  Tudi prava postavitev izdelkov v trgovini, lahko zelo pomaga kupcu pri odločanju, zato se pri nas zelo trudimo, da ustvarimo dobre stajlinge že na torzih.

Ana Gregorič
M: Menite, da obleka naredi vtis na ljudi?

Menim, da naredi velik vtis v »obe smeri«. Če ni v skladu z osebo, ki jo nosi, je obleka tista, ki jo najprej opazimo, saj nas zmoti. V drugi smeri pa obleka lahko »podpre« karakter in telo, zato običajno najprej opazimo človeka, šele nato oblačilo.

M: Kaj bi predlagali nekomu, ki so mu morda kvalitetne obleke predrage. Posluževanje hitre mode ali nakup manj kvalitetnih kosov?

Brez dvoma bi svetovala kupovati manj in tisto kvalitetnejše. Saj vemo, da je najdražje kupovati poceni. Upam, da bodo ljudje to postopoma zares ozavestili. Zaenkrat še nismo tam.

M: Iz sveta ženskih plaščev ste presedlali v svet moške mode. Kaj vas je poneslo tja?

Plašči so bili moje študenstsko delo in dober projekt - tako v smislu oblikovanja kot financ. Zaslužila sem si za 6-mesečno življenje v Londonu s postankom v Parizu. To mi je bilo takrat, 36 let nazaj, nekaj izjemnega. Moška moda ali kar moška obleka mi je blizu, ker ne podlega toliko trendom, ampak ima svoje brezčasne zakonitosti. Takrat daljnega leta 1994 pa je bila na tem področju tudi tržna niša, ki sem jo hitro zaznala.

Ana Gregorič
M: Imajo vaše kreacije kakšno osebno noto, ki jo lahko opazimo?

Lahko bi rekla, da vedno iščem možnost detajlov, s katerimi »označim« izdelek. To so ali zadrge ali dodatni žep ali kombinacija različnih tkanin ali tekstur ali barv.

M: Imate zastavljen kakšen izziv za vnaprej?

Več bom delala na naši novi spletni trgovini, ki se je izkazala za zahteven in zelo poseben projekt. Namen imam dodajati produkte za namen obdarovanja. Imamo slogan za našo spletno trgovino: »Najboljša oblačila in darila za moške."

M: Ali kdaj kreirate oblačila zase?

Veliko let sem delala tudi za ženske, zato je to v meni. Težko pa si vzamem čas za ta namen. Verjetno bom enkrat to željo ponovno obudila.