Čarobno, modno in dostopno: Primark razkriva svojo praznično ponudbo

11. 11. 2025, 16:30

V ospredju praznične sezone dostopna moda, obdarovanje in podpora lokalni skupnosti.

Irski modni velikan PRIMARK, ki v Sloveniji posluje že sedmo leto, napoveduje letošnjo praznično kampanjo "FULL ON FESTIVE FEELS", ki v ospredje postavlja pristne trenutke prazničnega veselja, druženja in obdarovanja, ne da bi pri tem presegli svoj proračun.

V Primarku verjamejo, da si prav vsak zasluži čaroben božič, od toplih večerov doma do bleščečih decembrskih zabav. Ne glede na to, ali pripravljate darila, iščete popoln praznični outfit ali želite svoj dom oviti v praznično vzdušje, boste v Primarku našli vse, kar potrebujete, po odličnih cenah, po katerih je Primark znan.

Primarkova praznična kolekcija vključuje:

  • božične pižame in puloverje za vso družino,
  • kolekcijo za dom in praznično dekoracijo,
  • party kolekcijo za vse praznične zabave,
  • praznično make-up kolekcijo,
  • modno obutev in torbice,
  • elegantno spodnje perilo,
  • otroško kolekcijo,
  • pižame za osebe z invalidnostjo,
  • ter posebno Grinch & Winnie the Pooh božično kolekcijo.
Angola z redom časti posthumno odlikovala Josipa Broza Tita

Za tiste, ki iščete majhna darila ali nakupujete v zadnjem trenutku, Primark ponuja širok izbor, od ljubkih darilc, kozmetike in modnih dodatkov do tehnoloških pripomočkov in priboljškov za vaše hišne ljubljenčke. 

Primark božič praznična kolekcija
Primark, prazniki, praznična, kolekcija, božična

Full on Fashion

Za vse, ki želite v decembru zasijati, prinaša Primark kolekcijo party oblačil po izjemnih cenah. Od bleščečih korzetnih oblek, elegantnih suknjičev in kompletov do razkošnih materialov v kremnih tonih, vse za bleščeč videz na prazničnih zabavah. Tudi letos se vrača trend ujemajočih se družinskih pižam (FamJams). Na voljo je široka izbira, od tradicionalnega tartana do potiskov z Grinchem in prazničnimi motivi.

Full on Home

Naj bo vaš dom poln prazničnih občutkov. Kolekcijo za dom zaznamuje ikonična rdeča pentlja, ki krasi skodelice, sveče, okraske in tekstil. V ponudbi so tudi svetleči okraski, blazine in posteljnina, s katerimi boste ustvarili popolno praznično vzdušje, vse po cenah, ki ostajajo dostopne vsem.

Primark božič praznična kolekcija
Primark, prazniki, praznična, kolekcija, božična

Full on Gifting

Primark ostaja vaš enkratni postanek za vsa darila, za vso družino in vse priložnosti. Na voljo so darilni seti šalov in rokavic, ličila in dišave, tople nogavice in dodatki ter darilne kartice za vse tiste, ki želijo izbir pustiti obdarovancu.

Primark podpira lokalno skupnost

Primark tudi letos vrača lokalni skupnosti. Donirali bodo darilne pakete slovenski dobrodelni organizaciji po izboru zaposlenih trgovine Primark Ljubljana. Primarkova letošnja donacija v vseh državah bo znašala več kot 250.000 evrov.

Primark božič praznična kolekcija
Primark, prazniki, praznična, kolekcija, božična

Podaljšano praznično vračilo

Ob tej priložnosti je Primark podaljšal tudi rok vračila kupljene robe. Veseli december naj bo brez skrbi: vsi izdelki, kupljeni po 14. oktobru 2025, se lahko zamenjajo ali vrnejo do 30. januarja 2026.

Vabljeni v trgovino PRIMARK Ljubljana

Božična kolekcija je že na voljo v trgovini PRIMARK Ljubljana v nakupovalnem središču Citypark.

O podjetju Primark

Primark je nastal z jasno vizijo – da si vsak zasluži dobro izgledati in se dobro počutiti, ne da bi za to zapravil preveč. Njihovo vodilo je odlična vrednost brez kompromisov, zato ponujajo cenovno dostopna oblačila in osnovne vsakodnevne izdelke, ki so zasnovani tako, da trajajo. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 1969 na Irskem, danes pa je Primark mednarodna modna veriga, ki zaposluje več kot 80.000 ljudi v 17 državah po Evropi in ZDA.

Vsak teden milijoni kupcev zaupajo Primarku pri nakupu vsega – od osnovnih kosov, kot so majice in nogavice, do najnovejših modnih trendov, vedno po izjemno ugodnih cenah. Z več kot 460 trgovinami po svetu, njihovo število pa še naprej narašča, ostaja Primark zvest prepričanju v pomen fizičnih trgovin. Verjamejo v moč živih mestnih središč in nakupovalnih izkušenj, ki so hkrati prijetne, dostopne in družabne. Zavezani so pozitivnim spremembam. Trudijo se podaljšati življenjsko dobo oblačil, varovati okolje ter izboljševati življenjske pogoje ljudi, ki izdelujejo naša oblačila. 

Nekoč čudežno podjetje se je čez noč sesulo samo vase: vsega je konec, osebje jokalo ob novici o bankrotu