14. 12. 2023, 13:41 | Promocijska objava

Se od influencerstva da živeti?

Samsung digitalni dialogi

Z izumom pametnih telefonov se je svet v samo v nekaj letih drastično spremenil. V Ameriki so v raziskavi spraševali otroke, kaj si v življenju želijo postati in pred leti je bil odgovor največkrat astronavt, dandanes pa jih večina odgovori, da bi bili radi vplivneži. 

Tudi marketing svet sledi trendu in deluje popolnoma drugače kot včasih. Mladi imajo vklopljene “adblockerje”, torej aplikacije, ki blokirajo oglase, medijev večinoma ne spremljajo, tako da se jih da doseči predvsem skozi vplivneže. Ta dejstva seveda vplivnežem dajejo vedno večjo moč. 

A že Winston Churchill je rekel, da z veliko močjo pride tudi velika odgovornost. Zato v petih epizodah Samsungovih digitalnih dialogov spoznavamo svet influencerjev skozi prizmo marketinga, prava, etike in družbenega vpliva.

Za okroglo mizo so z voditeljico Floro Emo Lotrič sedeli Jaka Repanšek, predsednik slovenskega oglaševalskega razsodišča, Iztok Sila, profesor in svetovalec, ki ima za sabo že več kot 30 let izkušenj v marketingu, Vesna Ponorac, igralka, radijska voditeljica in vplivnica ter Noemi Zonta, vplivnica z več kot 110 tisoč sledilci, digitalna nomadka in podjetnica. 

V prvi epizodi izveste:

·        kako sta Vesna in Noemi začeli svoje delo na Instagramu,

·        kaj so plusi in minusi vplivništva,

·        kaj so trenutno največji pravni izzivi na področju vplivništva,

·        komu na spletu zaupati,

·        kako se razlikuje vplivništvo pri nas in v tujini,

·        kakšni videi prinašajo največ ogledov,

·        kakšne pravne spremembe v vplivnostnem marketingu nas čakajo v prihodnosti,

·        kako se lahko zavarujemo pred slepim posnemanjem in impulzivnimi nakupi ter

·        ali se od vplivništva da (pre)živeti.

Prijetno poslušanje vam želimo, naslednja epizoda pa se bo dotikala globin sodelovanj, pogodb, sponzoriranih vsebin in pravnih zahtev.