10. 4. 2024, 12:01
Nekateri jih sovražijo, drugi naravnost obožujejo: obutev, ki je ta hip postala pravi modni fenomen
Medtem ko so visoke pete in elegantni čevlji pri ženskah vedno na vrhu seznama modnih izbir, se je v zadnjih letih pojavil fenomen, ki je presenetil - udobna obutev Crocs. To preprosto obutev, ki je bila najprej znana predvsem po svoji funkcionalnosti, ne pa po estetiki, danes ustvarja nove modne smernice.
Letošnjo pomlad je Crocs začel v igrivem duhu. Za pravo dozo barvitega prebujanja je poskrbel s pomladnim druženjem in predstavitvijo novih odtenkov in modelov obutve, ki že krasijo modne police trgovine Emporium. Crocs, eden od najbolj znanih ponudnikov udobne obutve, je med seboj povezal znane slovenske obraze, med njimi tudi člane glasbene skupine MRFY, in z njihovo pomočjo izbral TOP Crocs par letošnje sezone.
Emporium se je preoblekel v Crocs DNK. Prostor je zaobjela tradicionalna zelena barva in živahni motivi priponk Jibbitz, ob obhodu prizorišča pa so gostje spoznali široko ponudbo različnih Crocs modelov: od natikačev, sandal, modelov s platformo do klasičnih cokel. Prijetnega druženja so se udeležili novinarji, vplivneži in znani slovenski obrazi, med njimi vsem znana glasbena skupina MRFY, ki na trenutni turneji polni slovenske odre in navdušuje v svojih favoritih Crocs. Glasbeniki so si izbrali najljubši par in ga po svojih željah okrasili s priponkami Jibbitz ter tako pokazali in prikazali svoj jaz. Crocs slogan "come as you are" močno pooseblja MRFY, saj prek glasbe izražajo sebe, svoje vrednote in navdihujejo druge.
Na dogodku so vsi zbrani izglasovali TOP Crocs par te pomladi, pri čemer se je izkazalo, da sta dva para prejela enako število glasov. Če želiš biti letos v koraku s časom in nadvse trendi, sta Classic Geometric Clog v črni barvi in Classic Crush Clog v odtenku latte tvoja prava izbira. Zmagovalca sta prepričala največ udeležencev in dokazala, da sta TOP izbor za vsako priložnost – poletno zabavo, delo v pisarni ali udobne počitnice. Z udobjem, trendi videzom in enostavnim čiščenjem bosta prepričala tudi najbolj zahtevne.
Številni povabljeni so svoje modne zapovedi sezone prikazali že na samem druženju. Vplivnice Rebecca Gliha, Jasna Vale ter Alja in Billie, dizajnerka Anita Miklavčič, glasbenica Astrid in še številni drugi so must-have Crocs par kombinirali z najljubšimi kosi svoje garderobe in ustvarili drzne in vpadljive stajlinge. Prijetno in barvito vzdušje je popestrila izbrana pogostitev z vpadljivo torto v obliki cokle Crocs in majhnimi figuricami članov skupine MRFY, didžej pa se sprehodil po lestvici poletnih hitov.
Crocs s svojo edinstveno obutvijo, ki že s samim imenom vzbudi v potrošniku prepoznaven vizualen priklic, izstopa iz množice. V ospredje postavlja posameznika, saj ga želi motivirati, da zapleše v svojem veličastnem stilu, polnem samozavesti in ljubezni do sebe in drugih.
Z različnimi modeli, oblikami, odtenki, vzorci in priponkami Jibbitz, ki omogočajo unikatno in vsestransko personalizacijo na najvišji ravni, nenehno gradi na temeljih skupnosti in kolektivnosti. Sledi trendom in željam uporabnikov, prilagaja ponudbo in išče načine, kako bi se še bolj približal posameznikom. Pa naj bo to prek licenčnih sodelovanj, kot so NBA, Barbie, Hello Kitty, McDonalds, ali prek modelov, ki se odmikajo od prepoznanih luknjic in presegajo meje minimalizma in elegance.
Crocs v prvi vrsti bije za vse, ki si drznejo biti to, kar v resnici so. Nagovarja posameznike, da najdejo navdih v vsem, kar jih veseli, si upajo biti drugačni in stopiti iz predvidenih modnih okvirjev.
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del