A. B. | 2. 4. 2022, 19:00

Kdaj ste nazadnje jedli AVOKADO? Razkrivamo, zakaj ga v svoji prehrani NUJNO potrebujete

Avokado.

Profimedia

Včasih smo govorili, da "eno jabolko na dan odžene zdravnika vstran." Je čas, da jabolko zamenjamo z avokadom? 

Avokado in njegovi zdravnilni učinki so nekaj, o čemer v vsakodnevnem življenju preprosto ne govorimo. 30-letna raziskava, ki je zajemala več kot  110 tisoč moških in žensk, ki so na dan zaužili dva obroka, v katera so vključili avokado, pa je dokazala, zakaj bi se morali. 

Študija se je osredotočala ne le na pozitivne lastnosti vnosa avokada, ki je, dokazano na večini populacije zmanjšal tveganje za bolezni srca, temveč se je osredotočala tudi na to, s čim avokado zamenjati v svoji vsakodnevni prehrani. 

Avokadov namaz.

Avokadov namaz.

Profimedia

Dokazali so, da zamenjava masla, sira, slanine in drugih živalskih proizvodov z enako količino avokada na teden izjemno prispeva k preprečevanju bolezni srca. Tveganje namreč zmanjša za kar 22 odstotkov. 

Avokado je bogat s hranili. Vsebuje veliko maščob, vlaknin, kalija, magnezija in drugih hranil. Te, ki pa najpomembneje vplivajo na regulacijo našega zdravja pa so nenasičene in polinasičene maščobe. 

"Čeprav nobena hrana ni rešitev za rutinsko zdravo prehrano, je ta študija dokaz, da ima avokado možne koristi za zdravje," je dejala ena izmed raziskovalk. "To je obetavno, ker je živilo, ki je priljubljeno in zaželeno, hkrati pa ga je enostavno vključiti v obroke, ki jih jedo številni, tako doma kot v restavracijah."

Nacionalni inštutut za zdravje v Ameriki pa je med drugim z analizami potrdil, da ima avokado 19 miligramov glutationa na 1/2 ploda. Veste, kaj to pomeni? Glutation je najmočnejši antioksidant v našem telesu, ki pomaga imunskemu sistemu normalno delovati.

Zdaj imate še en razlog več, da v trgovini kdaj posežete tudi po avokadu. 

Spremljajte Metropolitan na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.