D.H. | 2. 10. 2024, 07:31
To je 5 najbogatejših YouTube ustvarjalcev na svetu (in njihovi bajni zaslužki)
Vsakdo, ki uspe svoje ideje – tudi, če so še tako nenavadne – pretvoriti v video format, lahko to objavi na platformi YouTube. Tu in tam se potem zgodi, da te objave postanejo tako zaželene, da se avtorji spremenijo v nepričakovane milijonarje digitalne dobe. Spoznajte 5 trenutno najbolj uspešnih YouTube ustvarjalcev.
#5 Ryan Kaji
Komaj 12-letni Ryan Kaji ima verjetno najbolj simpatično službo na svetu – za svoje YouTube vsebine testira in ocenjuje igrače za otroke, snema pa tudi izobraževalne videe in šaljive skeče. Podjetniški najstnik je očitno dobro vedel, kaj YouTube potrebuje, saj si je pridobil že nekaj manj kot 38 milijonov naročnikov, ki kot kaže uživajo, ko Ryan nerodno barva z voščenkami ali se pači za kamera filtre. Njegovi zaslužki preko YouTube kanala Ryan's World (Ryanov svet) se kopičijo iz sodelovanj s tržnimi znamkami in njegove lastne tržne znamke za igrače. Letos avgusta pa je izšel še čisto pravi otroški animirani film Ryan's World. Forbes ocenjuje, da je Ryan lani zaslužil okoli 35 milijonov dolarjev. Kako pa kaj vaš najstnik?
#4 Ms. Rachel
Če imate otroke ali prijatelje, ki imajo otroke, ste se zelo verjetno že spoznali z Ms. Rachel, še eno YouTube ustvarjalko, ki je svojo slavo zgradila na vsebinah za otroke. Ustvarja izobraževalne videe, ki pritegnejo več sto milijonov ogledov, saj jo malčki kar ne morejo nehati gledati. Platforma Social Blade razkriva, da je Ms. Rachel lansko leto samo z YouTube posnetki zaslužila okoli 16.5 milijona dolarjev.
#3 Rhett in Link
Dolgoletna prijatelja Rhett in Link dokazujeta, da za uspeh na YouTube platformi ni potrebna drama in senzacionalnost. Rhett in Link sta Rhett James McLaughlin in Charles Lincoln Neal III, komika, ki sta uspela ustvariti svoj mali imperij. V središču tega imperija je podjetje Mythical, pod okriljem katerega ustvarjate dve uspešni spletni oddaji, Good Mythical Morning in Mythical Kitchen, obenem pa sta podpisana še pod kopico podkastov. Forbes njun lanski zaslužek ocenjuje na 35 milijonov dolarjev.
#2 Jake Paul
Ja, še vedno je tam pri vrhu notorični in neustavljivi Jake Paul, ki z bratom definira novodobni koncept spletnega zvezdništva. Začela sta kot dva divjaka na platformi Vine in potem presedlala na YouTube. Na YouTube ima Jake Paul kar 20,8 milijonov naročnikov – in medtem ko njegovi posnetki z različnimi podvigi pridobijo od 1 do 4 milijone ogledov, pa imajo njegovi glasbeni videi tudi po več deset milijonov ogledov. Glasbeni spot 'It's Everyday Bro' s Team 10 ima neverjetnih 310 milijonov ogledov (v spotu lahko uživate v destilirani različici življenja bratov Paul).
Mimogrede, Jake Paul se bo 15. novembra v boksarskem ringu pomeril z Mikom Tysonom. Dvoboj bo v živo predvajan na Netflixu, je pa bil doslej enkrat že predstavljen zaradi Tysonovih zdravstvenih težav. Tokrat gre menda zares in ugiba se, če bodo ob tem dogodki spet podrti rekordi gledanosti.
#1 Mr. Beast
Jimmy Donaldson, ki se na spletu podpisuje kot Mr. Beast, še zdaleč ni samo YouTube zvezda. Je pravzaprav zvezdniški fenomen digitalne dobe. Z več kot 317 milijoni sledilcev na YouTube platformi je svojevrstni rekorder, začel pa je leta 2012 pod imenom MrBeast6000, ko je na YouTube objavljal vsebine, v katerih je ocenjeval bogastvo takrat uspešnih YouTube ustvarjalcev.
Danes Mr. Beast vsebine ustvarja predvsem v sklopu filantropije, kar nekateri ocenjujejo kot sporno – je človekoljub, če služi na račun objavljanja posnetkov o tem, kako je človekoljub? Mr. Beast je obenem lansiral lastno znamko prigrizkov, odprl verigo burger restavracij in podpisal pogodbo z Amazon Prime Video. Forbes ocenjuje, da je lani zaslužil mastnih 82 milijonov dolarjev.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere