Tara Drev: »Uspešna blagovna znamka je tista, ki se prodaja tudi brez družbenih omrežij!«

Dialog

29. 9. 2021, 19:00 | Kariera | Piše: Živa Avžner

                            Tara Drev: »Uspešna blagovna znamka je tista, ki se prodaja tudi brez družbenih omrežij!« (foto: Eva Vidovič) Eva Vidovič

Tara Drev je mlada podjetnica, ki svet vidi v barvah in prostranih dimenzijah. Študentkam in preostalim organiziranim bitjem je življenje najprej olajšala s čudovitim rokovnikom Simplaner, zdaj pa njena blagovna znamka Simploo vztrajno raste in se širi. Letos je predstavila širok nabor pripomočkov za pisarno ter šolo, dobro počutje (nepogrešljiva kava, čudovite skodelice in motivacijske kartice za tisti kotiček v sobi, ki še potrebuje tisto »nekaj«) in oblačila.

M: Največja poslovna lekcija, ki ste se jo naučili?

Grajenje posla je maraton - kombinacija dobre pripravljenosti, trdega dela, učenja in spraševanja, če mi je tega res treba. (smeh)

M: Kje ste našli pogum za samostojno podjetniško pot?

Največ poguma sem našla v poznavanju sebe, svojih načel in željenih ciljev. Če se dobro poglobimo vase, v resnici ni tako zelo težko nakraspati poguma za samostojno podjetniško pot. Globoko v sebi preprosto vemo, da je to edina pot, ki nam v tem trenutku omogoča željeni osebni in poslovni razvoj. Ne škodi pa niti prijetna misel, da vedno obstaja plan B.

Mali Studio
M: Kako zelo pomembna je prava ideja?

Prava ideja je pomembna samo takrat, ko ima za sabo tudi konkretna dejanja. Izjemnih idej ne manjka, manjka »akcije« za njihovo izvedbo.

M: Kaj predlagate, če ima nekdo idejo, vendar si je ne upa uresničiti ali pa ne ve kako?

Predlagam čim bolj aktivno vključenost v podjetniško skupnost ali podjetniški mentorski program. Zelo pomembno je, da ste obdani s podobnomislečimi ljudmi, ki vam lahko nesebično pomagajo z nasvetom, poznanstvom ali pa vas s svojimi dejanji zgolj navdihnejo, da naredite prvi korak. Sicer pa menim, da je zdrava mera strahu v podjetništvu neizogibna in (včasih) tudi dobrodošla. 

»Celotno barvno, minimalistično in kreativno kolekcijo si oglej na njenem Simploo Instagram profilu - @simploo.si.«

M: Kolikšno vsoto denarja bomo morali vložiti, če želimo vzpostaviti svoj posel?

Vsota denarja je seveda odvisna od posla, ki ga želimo vzpostaviti. Z različnimi digitalnimi vsebinami lahko recimo vzpostavimo dobičkonosen posel, kjer začetnih (in kasneje proizvodnih) stroškov praktično ni oziroma so zanemarljivi. V kolikor razmišljate o svojem poslu in ste trenutno še polno zaposleni v drugem podjetju (ali opravljate redno študentsko delo), priporočam namensko varčevanje za lažji vstop na trg. Sama sem svojo blagovno znamko začela ustvarjati kot študentka, z računalnikom, znanjem grafičnega oblikovanja in (zelo študentsko) nekaj sto evri na računu.

osebni arhiv
M: Kakšen pomen ima Instagram kot platforma za prodajo izdelkov in doseganje prepoznavnosti. Bi vam uspelo brez njega?

Instagram je super orodje za prepoznavnost, povezovanje in prodajo. Moja prva prodaja rokovnika Simplaner se je zgodila preko osebnega profila na Instagramu (@taradrev), saj je bila to edina platforma kjer sem rokovnik javno objavila in predstavila. Naj poudarim, da takrat nisem imela velikega števila sledilcev (manj kot tisoč). Sicer pa menim, da je uspešna blagovna znamka tista, ki lahko svoj produkt ali storitev prodaja tudi, če jutri iz neznanega razloga izgine večino (trenutno) najbolj priljubljenih družbenih platform.

M: Če se ne motimo, trenutno vso delo opravljate sami. Koliko časa vam to vzame? Kako si organizirate dan, da opravite vse obveznosti?

Večino dela opravljam sama, imam pa seveda občasno pomoč zunanjih sodelavcev, glede na potrebe projekta. Svoj dan najraje načrtujem po metodi »timeblocking«, ki mi daje zelo »stroge« okvirje, koliko časa lahko namenim določeni nalogi v dnevu. S to metodo imam jasno začrtan dan in posledično visoko produktivnost.

Preberite tudi druge Dialoge: Ena najbolj uspešnih osebnih trenerk pri nas Manca Šepetavc o tem, da si poleg trenerja tudi psiholog, motivator in vzornik
Živa Avžner
novinarka