Čeprav so ji rekli, naj ne kupuje kavča s Temua za 267 evrov, je naredila točno to: samo poglejte, kaj je dobila!

15. 10. 2025, 17:30 | Uredništvo
Čeprav so ji rekli, naj ne kupuje kavča s Temua za 267 evrov, je naredila točno to: samo poglejte, kaj je dobila! (foto: Profimedia)
Profimedia

Ni poslušala nasvetov in se je pač odločila po svoje.

Spletna trgovina Temu je znana po ogromni izbiri modnih izdelkov in ugodnih ponudbah za vsak žep, a lahko bi rekli, da ni na prvem mestu, ko gre za nakupovanje pohištva in ostalih stvari, ki niso ravno poceni. A kljub temu se je ena od uporabnic odločila tvegati - naročila je kavč in na družbenih omrežjih pokazala, kaj je dobila za svoj denar.

Gre za Katie Louise iz Manchestra, ki je na TikToku pokazala kos pohištva, za katerega je odštela 267 evrov, čeprav so ji tisti, ki jih je spraševala o tem, svetovali, naj se ne odloči za ta nakup. Dejala je, da so podobni kosi pohištva v drugih trgovinah precej dražji. Nedavno se je preselila v novo stanovanje, nato pa je v videu dejala, da so ji vsi rekli, naj ne kupuje v tej spletni trgovini: "A zato sem seveda kupila." 

@ecomkatie apartment diy diaries continue with my £233.87 corner sofa from Temu 😅 genuinely surprised at the value and it arrived in 2 working days! #sofa #temu #apartment #decor ♬ BEST INTEREST - Tyler, The Creator
Znan je vzrok smrti igralke Diane Keaton

Sama pravi, da jo je bilo najprej strah, a potem je ugotovila, da ji res ni treba skrbeti. Za dostavo so potrebovali samo dva dni. Ko je naročeni kavč sestavila in "testirala", se je pri udobju odločila za oceno 8 (na lestvici do 10), in za čisto desetko za skupno vrednost. Kot je zapisala v opisu posnetka, je iskreno presenečena nad kakovostjo in hitro dostavo. 

Preberite še:

Včasih pa se le zgodi nekaj pozitivnega - kljub svarilom pred morebitno slabo kakovostjo. Katie je bila preprosto tako navdušena, da je svojo izkušnjo delila z javnostjo in verjetno s svojim pozitivnim odnosom prepričala še kakšnega nejeverneža.

No, njen posnetek je postal viralni, zelo hitro je zbral skoraj 150 tistoč ogledov. Uporabniki so bili presenečeni: "Kaj? Dva dni? To je impresivno," je tako zapisala neka gospa. Druga je dodala: "Le zakaj jaz zdaj hočem naročiti istega?!" Številnim pa se je preprosto zdelo lepo, da je nekdo končno zadovoljen, saj je pač dejstvo, da so družbena omrežja polna slabih kritik in ocen tistih, ki so v omenjeni spletni trgovini naročili kakšen izdelek.

"Vsi se stresejo na blagajničarke," pravi slovenska trgovka, ki se zgraža nad razmerami in vedenjem kupcev (zelo upravičeno!)