Uredništvo | 15. 2. 2024, 17:13

Razočaranim navijačem se je oglasil Goran Dragić, to jim je sporočil

Žiga Živulovič jr./Bobo

Kljub temu, da so si številni nastavili alarme in v isti sekundi začeli s postopkom spletnega nakupa, so se jim  karte za spektakel v Stožicah izmaknile.

Spletna prodaja kart za dogodek Night of the Dragon oziroma Zmajeva noč, s katerim se bo 24. avgusta od svoje kariere poslovil košarkarski as Goran Dragić, se je prek Eventima začela ob 12.37 uri (iz teh številk je mogoče sestaviti Dragićeve drese), na voljo pa je bilo nekaj manj kot 10.000 kart. Očitno so nekateri navijači imeli več sreče, uspešno ter predvsem hitro so opravili nakup. Mnogi so žal ostali brez vstopnice in so doživeli razočaranje. 

Deset minut in konec

Na družbenih medijih je zaslediti številne zapise tistih, ki ne morejo verjeti, da si kljub neznanskemu trudu najbolj vročega športnega spektakla leta ne bodo mogli ogledati. "Vse se je končalo v približno desetih minutah," je o poteku spletnega nakupa za N1 povedala namestnica direktorja pri organizatorju Spontanzo Andreja K. Potočnik. In dodala, da dodatnega kroga prodaje ne načrtujejo, saj prostih stolov ni več.

Žiga Živulovič jr./Bobo

Dragić MOL-u: "Rabimo večjo dvorano"

Po novici o razprodaji kart s svetlobno hitrostjo, je Dragić zapisal na Instagramu, da bi Ljubljana potrebovala večjo dvorano in pri tem označil Mestno občino. Kasneje je objavil še en zapis za navijače, v katerem je dejal, da je izjemno počaščen in ponosen, da so vstopnice za njegovo tekmo pošle tako hitro. Ob tem se je vsem zahvalil za nakup in izrazil obžalovanje, da niso vsi prišli na vrsto: "Če bi lahko, bi zagotovil mesto prav vsakemu, a bi za to potrebovali pet Stožic ali še več."

Instagram/Goran Dragić/posnetek zaslona

V odzivu za N1 je Potočnikova dejala, da tudi večkratna ponovitev dogodka ne bi pomagala: "Lahko bi imeli še trikrat ta dogodek in bi bil še trikrat tako hitro razprodan," ob tem je navedla, da je ena oseba lahko hkrati kupila največ šest vstopnic. Organizatorji tudi ne nameravajo pred samo tekmo v obtok spustiti še kakšen paket vstopnic.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol