Novice Promocijsko sporočilo

Kako pogosto menjati ležišče?

7. 5. 2025, 14:11
Kako pogosto menjati ležišče? (foto: promocijska fotografija)
promocijska fotografija

Starejše vzmetnice so pogosto vir alergij in astme ter vzrok za slab spanec, s tem pa tudi za zdravstvene težave.

Ugotovitve raziskave o pogostosti menjavanja vzmetnic kažejo, da v povprečju ljudje menjamo vzmetnice oziroma ležišča na vsakih 9,6 leta. Približno tretjino svojega življenja prespimo, a le redki se zavedajo, da njihova postelja sčasoma postane zbirališče prahu, pršic in odmrle kože. V povprečju vsak človek v enem letu v vzmetnico odloži približno 3,5 kg odmrle kože, prahu in telesnih izločkov, kar ustvarja idealne pogoje za razvoj pršic in bakterij. Starejše vzmetnice tako pogosto postanejo vir alergij, astme in predvsem slabšega spanca.

»Ležišče vam lahko služi mnogo let, a zaradi higiene ga je smiselno zamenjati že po osmih do desetih letih. Ljudje pogosto pozabimo, da se v njem sčasoma naberejo znoj, odmrla koža in pršice. Čevlje in oblačila menjamo pogosto, zakaj bi bilo pri ležišču, na katerem preživimo tretjino življenja, kaj drugače?« poudarja Sandi Češko, ustanovitelj blagovne znamke Dormeo.

Kako pogosto menjati ležišče?
promocijska fotografija

Revolucija spanja, ki je »Made in Slovenia«

Slovensko podjetje Dormeo je kot prvo na svetu razvilo revolucionarno novost, in sicer inovativni simulator ležišča. Ta s pomočjo umetne inteligence omogoča uporabnikom prilagoditev trdote in podpornih con vzmetnice svojim potrebam. Tovrstna tehnologija omogoča več kot tisoč različnih konfiguracij na enem testnem ležišču, kar uporabnikom na licu mesta, ne da bi vstajali, pomaga najti idealno podporo za svoje telo.​ Po raziskavah ima namreč večina ljudi velike težave z izbiro pravega ležišča. Poleg izzivov s higieno veliko ljudi tudi ne ve, kako ležišča sploh izbrati in primerjati. Zato je približno četrtina ljudi že takoj po nakupu nezadovoljnih z udobjem ležišča. 

Rešitev za vsak žep

Zaradi proizvodnje v Sloveniji in lastnega znanja so personalizirana in visokokakovostna ležišča cenovno dosegljiva vsem ljudem. Vsako ležišče je tako na eni strani prilagojeno potrebam posameznika, po drugi pa tudi njegovemu proračunu. 

Blagovna znamka Dormeo je bila ustanovljena pred 23 leti. Danes je prisotna na več kot 40 trgih, poleg Evrope tudi v ZDA, Kanadi, Veliki Britaniji, na Japonskem in Kitajskem. Osredotoča se na zagotavljanje odličnega spanca z inovativnimi in kakovostnimi izdelki, kot so ležišča, nadvložki, vzglavniki, odeje in posteljnina. Njihovi izdelki so zasnovani z mislijo na udobje in dobro počutje uporabnikov. Njihova zavezanost k odličnosti je bila prepoznana tudi z nazivom Superbrands Slovenija, ki ga prejme le 1% blagovnih znamk.