STA/M.P. | 26. 8. 2022, 14:39

Kako do zdravnika: ali nova spletna zdravstvena aplikacija res diskriminira starejše?

Profimedia

Zaradi prevelikega števila elektronske pošte, nekateri ljubljanski zdravstveni domovi prehajajo na nov način komunikacije s pacienti. Ob tem se porajajo tudi številni dvomi in negotovosti ...

Pacienti ZD Ljubljana bodo odslej z ambulantami komunicirali prek nove aplikacije, sprememba pa naj bi velja le za elektronsko pošto. Kot navajajo, bo komunikacija še naprej možna tudi osebno in po telefonu.

Kot zatrjujejo v ZD Ljubljana, gre za način administrativne razbremenitve osebja. 

Bodo starejši v slabšem položaju?

V ZD Ljubljana zagotavljajo, da novi način digitalne komunikacije nikakor ne bo nadomestil osebne obravnave bolnikov, ampak pomeni le nov vir za komunikacijo z ambulanto. Pridobljeni čas pa bodo lahko zdravstveni delavci zdaj namenili bolnikom.

Bobo

A kot poroča 24ur, je zagovornik načela enakosti Miha Lobnik uvedel postopek ugotavljanja diskriminacije zaradi nove spletne aplikacije. Preveril bo namreč, ali ukrep v slabši položaj neupravičeno postavlja starejše in osebe z invalidnostmi, je sporočil. 

Bor Slana/STA

"Še vedno lahko pokličete v ambulanto"

Strokovna direktorica Zdravstvenega doma Ljubljana Tea Stegne Ignjatovič in zdravnica družinske medicine Špela Tevžič sta predstavili novi Portal za paciente ZD Ljubljana. Spregovorili sta o uporabi, izkušnjah in razlogih za uvedbo.

Med drugim lahko pacienti prek portala naročajo zdravila, ki jih redno prejemajo, in vidijo seznam napotnic.

Kot sta poudarili, gre v tem primeru le za nadomestitev komunikacije po elektronski pošti s komunikacijo prek novega portala. Vsi ostali načini komunikacije pa ostajajo nespremenjeni, pacienti lahko še vedno pokličejo v ambulanto, poudarjajo v ZD Ljubljana. 

Strokovna direktorica Zdravstvenega doma Ljubljana Tea Stegne Ignjatovič.

Strokovna direktorica Zdravstvenega doma Ljubljana Tea Stegne Ignjatovič.

Bobo

Kot so sicer že prejšnji teden pojasnili v Zdravstvenem domu (ZD) Ljubljana, portal že uporabljajo v ambulantah družinske medicine v enotah Šentvid, Bežigrad in Vič-Rudnik, postopoma bodo sledile še druge ambulante in enote. Ob tem pravijo, da so odzivi pacientov zelo dobri. 

Spremljajte Metropolitan na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.