Uredništvo | 22. 12. 2023, 08:08

Saj niso resni: zdaj bi z davkoplačevalskim denarjem financirali tudi resničnosti šov

Voyo/posnetek zaslona

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano je v MasterChefu Slovenija zakupil oglasni prostor za približno 200.000 evrov.

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano želi z novim javnim naročilom promovirati znak "Izbrana kakovost – Slovenija" za sektor mesa, mleka ter sadja. To želijo pa narediti na prav zanimiv način, namreč z zakupom oglasnega prostora, izvedbo kreativnih zapletov ter druge oglaševalske umestite v oddajo MasterChef Slovenija. To želijo izvesti prihodnjo pomlad, poroča Žurnal24.

Uporabili so najnižjo ponudbeno ceno brez davka. Produkcija plus je tako dala ponudbo v višini 199.999,48 evra z DDV. Kljub pogajanju ministrstvu ni uspelo znižati cene.

"Na Portalu javnih naročil je objavljena odločitev o oddaji Oddaja MasterChef Slovenija je kuharsko tekmovanje ljubiteljskih kuharjev, ki je narejeno po britanski licenci MasterChef. Zaradi velike priljubljenosti in visoke gledanosti oddaje in doseganje enega najvišjih promocijskih dosegov kuharske oddaje v Sloveniji, smo se glede na zahteve sektorjev mleka, mesa in sadja, da v promocijo znaka 'izbrana kakovost - Slovenija' za sektor mleka, mesa in sadja vključimo tudi segment HORECA, odločili, da izvedemo oglaševanje v tej oddaji."

Preberite še:

"Primarno želimo nagovoriti potrošnike, ki so ljubitelji dobre hrane in kuhanja ter širše tudi segment HORECA-e, saj naši produkti (mleko in mlečni izdelki, meso in mesni izdelki, ter sadje in izdelki iz sadja), ki jih promoviramo, sovpadajo prav z vsebinami kuhanja, torej ciljna publika so prav gledalci kuharskih oddaj, ki so potencialni kupci teh izdelkov. Pro plus d.o.o. je edini lastnik licence Masterchef Slovenija in je edini izvajalec za to javno naročilo," je zapisalo ministrstvo v opisu naročila.

Javnega naročila sicer niso objavili, saj naj bi storitev lahko zagotovil le določen gospodarski subjekt, ker iz tehničnih razlogov ni bilo konkurence, so še pojasnili.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord