A. B. | 10. 12. 2022, 19:15

Kupci, pozor: znižanja vas lahko hitro zavedejo. Preverite račune

Profimedia

"Povsod lahko preberem, da so znižani vsi izdelki znamke, a to sploh ni res," nam je ob pripovedi svoje izkušnje, ki se ji je pripetila, izpovedala bralka portala. Razočarano se je obrnila tudi na zaposlene v trgovini, a je naletela na gluha ušesa. 

Predvsem v predprazničnem času kupce po mnogih trgovinah spremljajo "posebne ponudbe", "znižane cene" in "nore ugodnosti", a vse cene niso to, za kar se izdajajo. Na naš portal se je obrnila bralka, ki je konec tedna nakupovala v eni izmed Sparovih trgovin. Pod vsemi izdelki določene znamke lahko preberem napis, da so izdelki znižani, a temu ni tako. 

Obrnila se je tudi na zaposlene, ki so ji ponudili odgovor, zaradi katerega se je odločila pisati nam. 

"Vsi izdelki, ta izdelek ali noben izdelek?"

Bralka nam je pojasnila, da v trgovinski verigi Spar sicer nakupuje redno, a da so jo tokrat razveselile akcije na izdelke za nego kože, ki jih redno uporablja. Ob redni ceni 5,49 evrov lahko na fotografijah, ki nam jih je poslala, vidimo, da je označeno 20-odstotno znižanje na "izdelke" izbranega proizvajalca. A to poimenovanje zavaja, saj v manjšem tisku ob robu napisana vidimo, da je znižan le izbran izdelek izbranega proizvajalca in le ob predložitvi kartice trgovine.

Bralka nam je povedala, da malega tiska ni videla: "Napis, ki ti kot kupcu pade v oči, je znižanje na 'Izdelke Alkmene', zato sem navdušeno mislila, da jih bom končno dobila po nekoliko nižji ceni. Da so znižani le izbrani izdelki, sem opazila šele na blagajni, ko sem za želen izdelek že plačala polno ceno," nam je razložila. "Da ne govorim o tem, da je znižanje označeno pod izdelki, ki v prvi vrsti sploh niso znižani," še jezno pripomni.

Bralka

A najbolj jo je razjezil odziv prodajalke. "Ko sem pristopila do zaposlene na recepciji trgovine in ji obrazložila situacijo, mi je rekla, da izdelek, ki ga držim v roki ni znižan. Prosila sem jo, da napis umaknejo, ker kupce zavajajo, na kar mi je odvrnila, da lahko to stori le vodja oddelka, ki je 'trenutno na malici'," pove bralka in zaključi: "Ne zdi se mi pošteno, zame je to zavajanje. Je res tak odnos in tovrstno 'namišljeno' zniževanje cen vredno tega, da se ljudje vračajo in zahtevajo svoj denar nazaj? Zame kot zaposleni ne bi bilo." 

 Obrnili smo se tudi na pristojne navedenega podjetja, odgovore objavimo takoj, ko jih prejmemo. 

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol