N. V. | 18. 2. 2023, 12:34

Lidl razkril šokantne načrte, nad katerimi bodo navdušeni le vegani

Profimedia/fotomontaža

Vse več trgovin razmišlja trajnostno, tudi v smislu opuščanja prodaje mesa. V to smer se bo podal tudi znan trgovec v Nemčiji.

Nemški Lidl je napovedal načrte za prodajo manj mesnih izdelkov v prizadevanju za trajnost: motivacija za prehod na alternativne beljakovine izvira iz okoljskega vidika. Vse več zanstvenikov namreč opozarja, da je s prehranskimi viri treba skrbno upravljati in jesti manj mesa, če želimo v prihodnosti nahraniti 10 milijard ljudi.

"Ni alternative Lidlovemu zmanjševanju mesa, saj ni drugega planeta," je za nemški Lebensmittelzeitung povedal glavni kupec Lidla, Christoph Graf.

Mesa v Lidlu več ne bo

Veganske alternative bodo počasi nadomestile živalske izdelke na policah nizkocenovnega prodajalca v Nemčiji.

Ti izdelki bodo predvidoma pod blagovno znamko Vemondo, katere izdelki že zdaj stojijo na Lidlovih policah. Ta odločitev je bila sprejeta v skladu z Lidlovo zavezo, da do leta 2025 in naprej znatno poveča svojo ponudbo rastlinskih izdelkov.

Srdjan Zivulovic/Bobo

Graf je sicer poudaril, da Lidl ne poskuša "diktirati, kako kupci živijo", a je dejal, da je ta poteza pozitivna in bo več ljudem omogočila dostop do stroškovno učinkovitih rastlinskih beljakovin. Opozoril je tudi, da pričakuje, da bodo mlajši potrošniki zadovoljni z odločitvijo. "Verjamem, da je mlajša generacija vesela, da se ukvarjamo s tem," je zaključil.

Ali v to smer razmišljajo tudi pri Lidlu Slovenija?

Lidl Slovenija je v svojem sporočilu za javnost predstavil izključno to, da se bo v okviru strategije ozaveščenega prehranjevanja med drugim zavezal k povečanju rastlinskih beljakovin v svojih izdelkih. "Do leta 2025 bomo tako dosledno povečevali delež rastlinskih virov beljakovin v naši ponudbi – s širitvijo naše ponudbe veganskih in vegetarijanskih izdelkov, denimo v okviru naše blagovne znamke Vemondo, ter večjim izborom sadja, zelenjave, stročnic in oreščkov," pojasnijo.

Skrb, da mesnih izdelkov pri nas Lidl ne bi ponujal, je torej odveč. "Še naprej bomo ponujali pester nabor izbranih izdelkov živalskega izvora z mislijo na krepitev dobrobiti živali ter preko dobavne verige z omejenimi okoljskimi in družbenimi vplivi, saj želimo kupcem omogočiti široko izbiro pri nakupovanju," povejo.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol