N. V. | 26. 4. 2023, 06:00

Bodite pozorni: na trgu vse več zdravil, ki naj bi čudežno pozdravila hude bolezni

Profimedia

Preden se odločite za nakup takšnih zdravil, obvezno upoštevajte nasvete tržnega inšpektorata.

Tržni inšpektorat Republike Slovenije v zadnjem času ponovno beleži večje število prijav, ki se nanašajo na oglaševanje različnih izdelkov, ki naj bi čudežno pozdravili nekatere bolezni. V teh oglasih, v večini primerov, nastopajo tudi različni zdravniki, ki močno priporočajo uporabo tega zdravila, dejansko pa ti zdravniki sploh ne obstajajo.

Na tržnem inšpektoratu pojasnjujejo, da je v primerih, ko gre za oglaševanje izdelkov z zdravilnimi učinki, podana pristojnost Javne agencije za zdravila in medicinske pripomočke. A ker se število spletnih prevar povečuje, opozarjajo na previdnost pri nakupovanju prek spletnih strani, na katerih ni mogoče najti vsaj podatkov o podjetju in na katerih ni objavljenih kontaktnih podatkov, ampak zgolj obrazec za sporočila.

Profimedia

Preden se odločite za nakup:

  • preverite, ali je mogoče na tej spletni strani na preprost in jasen način dobiti vsaj kontaktne podatke o podjetju – če je kot kontakt na voljo le spletni obrazec za oddajo sporočila, je lahko to že eden od prvih znakov, da takšni spletni strani ne gre zaupati,
  • držite se mota, da če je nekaj preveč lepo, da bi bilo res, potem gotovo ni res,
  • če na spletu naletite na oglase, ki spodbujajo k nakupu zdravil za različne bolezni, je priporočljivo, da se najprej posvetujete z izbranim zdravnikom – vsekakor pa odsvetujejo nakup zdravil prek spleta,
  • če se vsi oziroma večina izdelkov na spletni strani prodaja z visokimi popusti, je to lahko že znak za večjo previdnost pri nakupovanju,
  • če je spletna stran v slovenskem jeziku, ni nujno, da za njo stroji slovensko podjetje,
  • če gre za tujo spletno stran, bo uveljavljanje pravic, če bo šlo pri nakupu kaj narobe, težje. Pri nakupovanju prek slovenskih spletnih strani lahko v določeni meri pomaga Tržni inšpektorat Republike Slovenije, če gre za spletno stran, s katero upravlja podjetje s sedežem v Evropski uniji, se lahko potrošnik obrne na Evropski potrošniški center, če gre za spletno stran iz tretje države, lahko pomagajo le morebitne potrošniške organizacije iz te države.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord